پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
گردهمایی سطح 3
اردوی یک روزه‌ی طلیعه‌ی حضور ویژه ‌‌‌‌ی خواهران طلبه سطح 3، ورودی 98-97

  اردوی یک روزه‌ی طلیعه‌ی حضور ویژه ‌‌‌‌ی خواهران طلبه سطح 3 ورودی 98-97 در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه برگزار گردید. در ‌ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عشرتی مدیر محترم موسسه‌ی آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) طی نشستی صمیمانه با حضور خواهران طلبه‌ی سطح3 و اولیای ایشان، بیانات خود را با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی موسسه آغاز نمودند.

ایشان درسخنان خود تربیت نیروی انسانی در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را از جمله رسالت های دفتر تبلیغات اسلامی برشمردند و گفتند با توجه افزایش فعالیت های دشمن برای مبارزه با اسلام، طلاب باید توانمندی های خود را به طور هوشمندانه افزایش دهند. در موسسه معصومیه علاوه بر دروسی که به طلاب ارائه می گردد آموزش ها و مهارت هایی نیز در نظر گرفته شده تا خواهران طلبه بتوانند در عرصه اجتماع به خوبی ظهور و بروز پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در ادامه‌ی سخنان خود خواهران طلبه را به مطالعه و پژوهش در راستای توانمند‌سازی قوای فکری و علمی تشویق و موفقیت روز افزون در این عرصه‌ را از خداوند متعال خواستار شدند.

در ادامه‌ی این نشست معاونین محترم موسسه مطالبی را در خصوص موارد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه نمودند.

در پایان این نشست سر کار خانم دکتر ضرابیها نیز سخنان خود را با موضوع مدیریت زمان بیان نمودند.

ایشان در بحث مدیریت زمان، نقش پذیری افراد را در زندگی به نقش‌های  بندگی، همسری، مادری، فرزندی، تحصیل نمودن و نقش های اجتماعی تقسیم نمودند و مدیریت هدفمند، در اجرای برنامه ها را در گروِ اولویت بندی نمودن نقش‌ها بر اساس شرع، در نظر گرفتن زمان محدود وعدم تفکرِ ایده‌آل‌گراییِ افراطی دانستند.

شایان ذکر است این نشست با پاسخگویی به سوالات خواهران طلبه به پایان رسید.

 

مشاهده گزارش تصویری

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما