جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
وبینار
وبینار «اخلاق تبلیغ دینی زنان؛ آسیب‌ها، ریشه‌ها و راهکارها»
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در مرکز پژوهش‌های اسلامی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)، وبینار با عنوان «اخلاق تبلیغ دینی زنان؛ آسیب‌ها، ریشه‌ها و راهکارها» برگزار شد.
خانم حسینی‌کاشانی ارائه دهنده پروژه تحقیقاتیِ«اخلاق تبلیغ دینی زنان؛ آسیب‌ها، ریشه‌ها و راهکارها»، اهمیت موضوع، مسأله، پیشینه، اهداف، مراحل و زمان‌بندی را از محور های این پروژه عنوان کرد.
وی ضمن تشریح فعالیت‌های انجام‌شده در فاز کیفی پروژه (مصاحبه، پیاده‌سازی و کدگذاری)، دستاوردها و مشکلات آن را متذکر شد.
دراین وبینار، استاد ناظر پروژه، حجت الاسلام و المسلمین بوسلیکی، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از محقق این پروژه به‌جهت دارا بودن همت بالا، دقت و ذکاوت در مراحل انجام کار، به چند نکتۀ اساسی اشاره نموده و بیان کرد: مسأله‌محوری لوازم زیادی دارد که بایستی به لحاظ ساختاری، در فرآیند پروژه‌ها تعریف شود.
وی تصریح کرد: در تمام پژوهش‌ها، به‌ویژه پژوهش‌های تجربی، پایایی پژوهش یک مسألۀ بسیار جدی است. اولین نکته جهت پایایی پژوهش‌های تجربی، دقت در ثبت و ضبط داده‌ها است که خانم حسینی‌کاشانی این مرحله را با دقت بسیار بالا به انجام رسانده‌اند.
در ادامه اساتید شرکت کننده در این وبینار ، ضمن برشمردن نقاط قوت پروژه را (مسأله‌محور بودن، روشمند بودن، هدفدار بودن،کاربردی بودن، داشتن رویکرد دانش‌بنیانی) عنوان و سؤالات و دغدغه‌های خود را پیرامون آن مطرح کردند.
سپردن پژوهش‌های تخصصی به متخصصان امر، توجه به شیوه‌های علمی پایایی‌سازی و روایی‌سازی پژوهش، مشخص کردن وجه تعریف پروژه در دو فاز کیفی و کمّی، مشخص کردن رابطه ی کدْ آسیب‌ها با چالش‌ها، مشخص کردن جامعۀ هدف در دو فاز کیفی و کمیّ از جمله سوالاتی بود که از جانب اساتید شرکت کننده در این وبینار مطرح شد و خانم حسینی کاشانی  و حجت الاسلام و المسلمین  بوسلیکی به تمامی آن‌ها پاسخ دادند.
در پایان این وبینار مقرر گردید که بخش کمّی پروژه با همکاری کارشناسان مرکز (جهت پخش و جمع‌آوری پرسشنامه‌ها) تدوین و محصول نهایی کار ارائه شود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما