جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اطلاعیه ها
بیانیه
بیانیه مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران در محکومیت حرکت رذیلانه دولت فرانسه
حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) یک سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی است که سیاستهای عمیقاً ضدّ اسلامی صهیونیست‌ها و دولتهای استکباری عامل این‌گونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد.
گناه بزرگ و نابخشودنی نشریّه‌ی فرانسوی، بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت.
حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و حرامزاده فرانسه به بهانه‌ی آزادی بیان از این حرکت سخیف، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) صورت می‌پذیرد.
دامن زدن به اسلام‌هراسی توسط مکرون و طرح ادعاهای ننگین و دروغین مبنی بر تلاش اسلام‌گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل‌های فاسد و ذهن‌های فرسوده برمی‌خیزد، نه تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه وآله وسلم) وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش‌های سخیف گذشته،  آزمون پلید و خفت‌بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام‌ستیزان خواهد افزود.
سردمداران نظام سلطه و صهیونیست که حامیان اصلی جریان‌های افراطی و تکفیری و تولید وحشت و خشونت در عالم هستند، قادر نخواهند بود غرب بحران‌زده و ضد بشریت را از باتلاق خود ساخته رهایی بخشند و بی‌شک در آینده‌ای نه چندان دور، بایستی در انتظار دریافت پاسخ‌های قاطع از امت اسلامی باشند.
 این اقدام موهن که پروژه‌ای شکست خورده اما شتاب دهنده به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، اهانت به وجود مقدس پیامبر اسلام یک حرکت جاهلانه و به مثابه سلب همه آزادی‌هاست. این خشونت نرم علیه آزادی بیان و علیه عقلانیت بشر محسوب می‌شود؛ چرا که پیامبر اسلام(صلی‌الله علیه وآله وسلم) جلوه عقلانیت بشر است.
مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران ضمن محکوم نمودن این اقدام موهن که پروژه‌ای شکست خورده است و در نهایت به افول گریزناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد، تأکید می‌نماید، در کنار آحاد ملت مسلمان و فداییان پیامبر گرامی اسلام(صلی‌الله علیه وآله وسلم) و خیل عظیم غیرتمندان دین‌مدار در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام است و اعلام آمادگی برای دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(صلی‌الله علیه وآله وسلم) دارد و در این میان خواستار برخورد قاطع جوامع بشری خصوصاً جامعه بزرگ اسلامی برای مقابله با اسلام هراسان و جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها و مقدسات ادیان الهی می‌باشد.

مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما