جمعه 31 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
ویژه نامه ها
13آبان
ویژه نامه 13 آبان
تسخیر لانه جاسوسى
 
سفارتخانه‏ها حق ندارند که جاسوسى کنند، توطئه بکنند و اینها جاسوسى مى‏کردند. ملتى که براى خدا قیام کرده و شهادت طلب مى‏کند از هیچ نمى‏ترسد.
ما مدعى هستیم که اینجا سفارتخانه نیست، اصلش قضیه سفارت در کار نبوده و ما مدعى هستیم که این آدمهایى که در اینجا بودند، اینها اجزاء سفارتخانه نبودند، به اسم سفارتخانه شما یک چیزى درست کردید که لانه جاسوسى است و بیایند ببینند که آیا این چیزهایى که در این سفارتخانه هست، اینها اسباب دست جاسوسهاست‏یا وسایلى است که سفارتخانه لازم دارد؟
ما که مرکز جاسوسى را گرفتیم نه سفارتخانه را اینها اگر هم یک وقت‏بى عقلى کنند و فرض کنید بریزند به ایران، این جوانهاى ما آنها را با چنگ و دندان از بین مى‏برند، نمى‏گذارند اینها یکیشان هم بروند. اگر هم این کارى که کرده بود رسیده بود به آنجایى که بیایند در تهران و بیایند در این لانه جاسوسى آن وقت مى‏فهمیدند که با چه اشخاصى طرف هستند. در هر صورت من از شماها تشکر مى‏کنم که خودتان بدون اینکه غیر از خدا یک کسى وادارتان بکند (این چیزى است که از مبدا الهى جوشش پیدا کرده) خودتان وارد این میدان شدید.
این دفعه دومى است که آقاى پاپ براى من کاغذ مى‏دهند و اشخاص را مى‏فرستند. دفعه اول براى آن لانه جاسوسى بود که جوانهاى عزیز ما اطلاع پیدا کردند که این مرکزى که در ایران به اسم سفارت امریکا هست‏سفارتخانه نیست و اشخاصى که در آنجا هستند اشخاص دیپلمات نیستند بلکه جاسوسانى هستند که در مرکز جاسوسى متمرکز هستند و براى ضرر ملت ما، و کشور ما در آنجا مجتمع هستند و آقاى پاپ شاید ندانسته توصیه کردند براى آنها و من در آن وقت مفصل تنبهاتى به ایشان دادم.
ما باید هر چه فریاد داریم به سر اینها بزنیم و امروز که سالروز لانه جاسوسى است، من به ملتمان تبریک عرض مى‏کنم و این عملى که دوستان اسلام، مجاهدین اسلام انجام دادند، اگر این لانه جاسوسى در اینجا بود، شاید ایران را به تباهى مى‏کشید.
 دانشجویان مسلمان و مبارزى که لانه جاسوسى را اشغال کرده‏اند با عمل انقلابى خودشان ضربه‏اى بزرگ بر پیکر امریکاى جهانخوار وارد نمودند و ملت را سرافراز کردند.
 
 
پیام امام خمینى به مناسبت‏سیزده آبان (روز دانش‏آموزان)
 
بسم الله الرحن الرحیم
روز سیزده آبان، روز هجوم وحشیانه رژیم منحوس به دانشگاه و کشتار دسته جمعى دانشجویان عزیز ماست.
رژیم مخالف با تمام مظاهر تمدن و پیشرفت کشور، یک روز به مدرسه فیضیه و مدارس علوم اسلامى در سراسر ایران حمله ور مى‏شد و یک روز به دانشگاه تهران و مدارس و دانشگاههاى سراسر ایران، این مراکز دانش و دانشمندان. اکنون که سالروز حمله به دانشگاه است، براى پیوستگى بیشتر لازم است روحانیون عزیز قم و تهران و سایر شهرستانهاى نزدیک به تهران در مراسمى که در دانشگاه تهران است، شرکت نمایند و همچنین روحانیون تمام شهرهاى ایران در دانشگاه هر نقطه از ایران که بدین مناسبت مجلس بزرگداشتى برقرار کرده‏اند، شرکت نمایند و با حضور در دانشگاههاى سراسر ایران و پیوستن به دانش آموزان و دانشجویان و استادان عزیز، توطئه هاى جدایى افکنانه بین این دو نیروى مترقى را خنثى کنند.
دشمنان ما در هر فرصت‏خصوصا در این روز از هیچ توطئه‏اى دست‏بردار نیستند و با هر وسیله ممکن مى‏خواهند آرامش را از ملت عزیز سلب کنند.
بر دانش آموزان دانشگاهیان و محصلین علوم دینیه است که با قدرت تمام حملات خود را علیه امریکا و اسرائیل گسترش داده و امریکا را وادار به استرداد این شاه مخلوع جنایتکار نمایند و این توطئه بزرگ را بار دیگر شدیدا محکوم کنند. بر دانش آموزان، دانشگاهیان و محصلین علوم دینیه است که با تمام نیرو وحدت خویش را حفظ و از انقلاب اسلامى خود طرفدارى نمایند و بر ملت است که از این دو جناح عزیز با تمام قدرت پشتیبانى کنند. دست‏خدا به همراه همگى باد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
روح الله الموسوى الخمینى

58/8/10


دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله همه جانبه آمریکا و ایادی منطقه ای آن به ملت های مظلوم و آزادی خواه عراق ، سوریه ، یمن ، بحرین، نیجریه و ....بر حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم‌الله "سیزدهم آبان" روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.
رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده این روز در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شمار رفته و نشان می‌دهد که هیچ قدرت مادی بزرگ و مجهز، هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند.
سیزده آبان در روزشمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر  بوده  و روزی است که با نثار خون‌های پاک شهدای دانش‌آموز و دانشجو جاودان شدو در حافظه ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی (آمریکای جهانخوار) همراه بوده است.
سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ سپرده و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و دیوار ظلم و ستم، شکستنی است.
دور از انتظار نبود در شرایطی که شیطان بزرگ یعنی آمریکا با انواع حربه ها و تحریم ها نتوانست در اراده مصمم ملت مسلمان و انقلابی ایران تردید و تغییر ایجاد کند، با گرایش به آزادی خواهی و استکبار ستیزی  در کشورهایی همچون عراق ، سوریه ، یمن ، بحرین، نیجریه و ....، حمله همه جانبه به محور مقاومت و انجام اقدامات تروریستی در این مناطق در دستور کار خود و ایادی¬اش همچون رژیم اشغالگر قدس و عربستان کودک کش قرار دهد که از کشتن زنان و کودکان معصوم هیچگاه ابایی ندارند.
ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران، در حمایت از محور مقاومت و ملت مسلمان و آزادی خواه در سراسر جهان و نمایش سازش‌ناپذیری خود در برابر دشمن ، سیزدهم آبانماه 95 را با شکوه تر از همیشه برگزار می کنند و با مشت های گره کرده یکبار دیگر ندای "هیهات منا الذله" و "مرگ بر آمریکا" را سر می دهند.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دعوت جهت حضور در راهپیمایی بزرگ 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در ظلم ستیزی و مبارزه علیه کفر جهانی تجدید میثاق کرده و اعلام می دارد: طلاب و مبلغان دین مبین اسلام با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آماده جانفشانی در امتداد فرهنگ سرخ عاشورا می باشند.
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما