جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
مبلغان
نشست مبلغان ویژه اعزام دهه ی اول محرم الحرام با حضور سرکار خانم مؤمنی به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، نشست مبلغان ویژه اعزام دهه‌ی اول محرم الحرام  با حضور استاد ارجمند؛ سرکار خانم مؤمنی زیدعزها، در تاریخ 29/6/96 در سالن علامه طباطبائی مؤسسه برگزار گردید.
در این نشست که با حضور مبلغات اعزامی از مؤسسه و جمعی از طلاب برگزار شد، ابتدا سرکار خانم مؤمنی زیدعزها از بایدها و نبایدهای تبلیغ و زمان مناسب انجام وظیفه‌ی مقدس تبلیغ برای هر طلبه مطالب ارزشمندی بیان کردند و در ادامه به وظایف مبلغین در عرصه‌ی تبلیغ و چگونگی برخورد با مشکلات و پیامدهای تبلیغ مطالبی را ایراد نمودند و گفتند؛ که تبلیغ چهره به چهره بسیار مهم است. در هر مکانی از هر جایی با هرکسی باید تبلیغ کرد. حتی کودکی را می بینید در مورد اسمش بپرسید و معنایش را بگویید و با او رفیق شوید. لازم نیست که حتماً عالم دهر باشیم تا تبلیغ را شروع کنیم بلکه هر آنچه را آموختیم، مردم به آن نیاز دارند و همان را به مردم آموزش دهیم.
همچنین بیان داشتند که یک طلبه حداقل باید تاریخ اسلام را بخواند چرا که بسیاری از شبهات با تاریخ پاسخ داده می‌شود و ضعف بزرگی است که طلبه تاریخ را نداند و همین‌طور است تفسیر قرآن، حداقل روزی یک ربع تفسیر بخوانید.
 ایشان در ادامه به نکاتی پیرامون آتش به اختیار بودن  و حکم مقام معظم رهبری مدظله العالی در این خصوص و تبیین آن پرداختند و گفتند؛ آتش به اختیار در مقابل آتش به دستور است یعنی در جایی که فرمانده به سربازانش اطمینان دارد به آنان آتش به اختیار می‌دهد.این اطمینان را رهبر عزیز به شما جوانان دارند پس بروید و در جامعه کار کنید.
در پایان نشست، پک ویژه‌ی اعزام دهه‌ی اول محرم الحرام 96 شامل؛ سوگنامه‌ی عاشورا، راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین علیه السلام  ، شوری در عاشورا، بهزیستن با آداب اسلامی،ویژگی‌ها و فواید صلوات و ره توشه‌ی محرم 96 جمعاً شامل 6 جلد کتاب به همت معاونت تهذیب و فرهنگی و همکاری ستاد اقامه‌ی نماز و موسسه سیره شهدا تهیه، و به مبلغین اهداء شد.   

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما