پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اردو
اردوی طلیعه حضور ویژه طلاب ورودی موسسه معصومیه به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، اردوی طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود سطح دو موسسه در تاریخ 13 و 14 مهر برگزار گردید.
در نشست‌های نخستین روز برپایی این اردو  که در سالن علامه طباطبایی ره موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) برگزار شد، طلاب پس دریافت هدایای فرهنگی و استماع آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از طلاب جدید الورود و همخوانی سرود، از بیانات معاونین محترم آموزش، فرهنگی و کارشناس مسئول آموزش استفاده کردند.
معاون محترم آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) سرکار خانم محمدی، سخنرانی خود را به «بیان وظیفه طلاب در نهادینه کردن فرهنگ انتظار در زندگی» اختصاص داد.
سپس سرکار خانم فضیلت، کارشناس مسئول آموزش موسسه با تشریح آیین نامه های آموزشی موسسه به پرسش‌های طلاب پاسخ دادند.
پس از سخنرانی خانم فضیلت، خانم مقدس نیان، معاون محترم فرهنگی موسسه از کلاسها و دوره های مختلف این معاونت و نحوه فعالیت فرهنگی طلاب سخن گفتند
.
بخش عصر روز اول اردو پس از نماز و صرف ناهار در سالن اجتماعات اردوگاه مجتمع فرهنگی- رفاهی- تفریحی خاوه  با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری با دو نشست کارگاهی با عنوان «ذی طلبگی» در دو مرحله آغاز شد. برپایی مسابقه «راه و رسم طلبگی» برپایه کتاب‌های هفت گانه ای با همین نام از استاد عالم زاده نوری از دیگر برنامه های این دوره بود که با استقبال چشمگیر طلاب مواجه شد.
پس از اقامه نماز و زیارت عاشورا، اردوی طلاب با مراسم دورهمی شب شعر با پخش اشعاری از بانو اشرف احمدیان و قرائت اشعاری از طلاب و مسئولین اردو ادامه یافت. پس از آن برنامه روز اول اردو با حلقه معرفتی طلاب با سخنرانی سرکار خانم علوی و پاسخ به پرسش های آنان در زمینه زندگی طلبگی به پایان رسید.
پخش اذان صبح و برنامه ورزش صبحگاهی برنامه های پیش از صبحانه در روز دوم اردو بود.
سخنران روز دوم در «کارگاه مدیریت زمان و جمع بین وظایف طلبگی و خانواده» روانشناس گرامی خانم ضرابیها بود و پس از آن نیز نشست اخلاقی با موضوع انس با امام زمان ( علیه السلام) با حضور استاد ارجمند حجت الاسلام و المسلمین اصغر قائمی برگزار گردید.
طلاب پس از استراحت و نماز جماعت، با شیوه «کلاسداری تبلیغی» توسط حجت الاسلام نجفی، مسئول حوزه ریاست موسسه آشنا شدند.

ناهار روز دوم طلاب در محوطه و فضای زیبای باغ اردوگاه صرف شد و پس از استراحت طلاب، مراسم اختتامیه با قرائت زیارت آل یاسین و فضاسازی گفتاری برای مسابقه دلنوشته های من در آغاز طلبگی و روضه خوانی خانم لک، در جوار پرچم بارگاه امام حسین علیه السلام آغاز شد و در نهایت با قرائت دسته جمعی میثاق نامه طلبگی طلاب به پایان رسید.
مشاهده گزارش تصویری

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما