سه‌شنبه 28 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
نشست فصلی
نشست فصلی کارکنان موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با حضور رئیس موسسه
رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران): شرایط کنونی آمریکا انتقام الهی است.
 به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در نشست فصلی که با حضور همکاران موسسه صورت گرفت ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: اتفاقی که در ایران افتاد و انقلاب اسلامی که صورت گرفته به تعبیری معجزه قرن است. اگر اخبار و تحلیل‌ها را مشاهده کنیم روز به روز برای ما ارزش این انقلاب مشخص خواهد شد. علی رغم اینکه  ایران اسلامی از ابتدای انقلاب  دچار تحریم بوده ولی همچنان درمسیر انقلاب به حرکت خود ادامه می دهد و روز به روز قوی تر و منسجم تر می شود. هرچند این تحریم‌ها و تهدیدها فقط از خارج کشور نبود بلکه گاهی اوقات از داخل کشور افراد دست نشانده دشمن بودند که دست به کودتا می زدند.
 ایشان با اشاره به مسئله جنگ تحمیلی و گروهک منافقین در جریان بعد از انقلاب اسلامی افزود: هر کدام از این حرکت ها برای نابودی یک نظام کافی است. ولیکن به برکت وجود رهبری فرزانه، خون شهدا و دعای خانواده آنها و مومنان، انقلاب اسلامی همچنان حرکت خود را ادامه می‌دهد و روز به روز متوجه می‌شویم که حضرت امام(ره) چه کار بزرگی را انجام داده اند و ان شا الله این حرکت و حکومت اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص کشور آمریکا گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده اند: این حکومت غرب روزی از بین خواهد رفت و الحمدلله می‌بینیم که شرایط پوشالی آمریکا رو به زوال و نابودی است. کشوری که حرف و پولش در دنیا زمانی حرف اول را می‌زد خود به خود رو به افول و سقوط است.
رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در ادامه سخنان خود با استناد به نامه 31 امام علی (ع) در نهج البلاغه خطاب به امام حسن مجتبی(ع) ضمن تاکید به داشتن تقوا و ارتباط با خداوند در تمام زمینه‌های زندگی افزود: باید پیوسته در امر الهی کوشا باشیم و قلب خود را با یاد خداوند زنده نگهداریم و به ریسمان الهی چگ بزنیم چرا که وسیله‌ و سببی مطمئن تر از رابطه با خداوند وجود ندارد. اگر سر رشته این ریسمان را به دست بگیریم طبیعتا شیاطین جن و اِنس، انسان را تصاحب نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به نامه امام علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع)؛ موعظه، بی اعتنایی به نفس و نامهربان بودن با نفس و مداومت در یاد مرگ از عواملی است که انسان به واسطه آن می‌تواند تقوا را در دل خود زنده نگهدارد.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در پایان سخنان خود از شرایط کنونی آمریکا با عنوان انتقام الهی یاد کرد و اظهار داشت: به واسطه ناگواری‌هایی که در دنیا اتفاق می افتد به قلبمان بصیرت بدهیم. اگر انسان در خامی بماند طبیعتا نمی تواند راه درست را پیدا کند. نفس خود را از دگرگونی‌های دنیا بترسانیم زیرا شرایط دنیا تغییر می‌کند. نگاه به تاریخ گذشتگان، اصلاح آینده و آبادانی آخرت، اظهار نظر نکردن در برابر آنچه که نمی‌دانیم، منتشر نکردن اخبار نامعتبر در شبکه‌های مجازی از جمله موارد مهمی است که یک انسال متعهد ومومن باید به آن توجه داشته باشد زیرا توجه نکردن و بی‌تفاوتی به آنها بار مسئولیت برای انسان دارد. 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما