جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
لطلاعیه
دیدار صمیمانه طلاب با مدیر محترم موسسه، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در آستانه اکران مستند شورش در شهر
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، دیدار صمیمانه طلاب موسسه معصومیه خواهران با مدیر محترم موسسه، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در آستانه اکران مستند شورش در شهر در تاریخ 96/8/8 در سالن اجتماعات برگزارشد.
 
ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عشرتی  با بیان شناخت عوامل نفوذ، هوشیاری در مقابل فتنه و نفاق بر مشاهده ی فیلم های مستند در این خصوص و مطالعه مسائل سیاسی و آگاهی از اخبار روز جهان تاکید نمود و گفت:جریان هایی هست که در داخل کشور نفوذ نموده اند و مردم باید کاملا هوشیار باشند زیرا دشمن با امید به اینکه حافظه ی مردم نسبت به خاطرات فتنه های چند سال گذشته ضعیف است در حال دسیسه است واین منصفانه نیست که این خاطرات به دست فراموشی سپرده شود.
مدیرمحترم موسسه جریان نفاق با نقاب های گوناگون را در کشور از جمله ترفند های زیرکانه ی دشمن دانست و اظهار داشت: جریان نفاق در دهه ی 60 درقالب مسائل نظامی، دهه ی 70 به دنبال مسائل سیاسی، دهه ی80 با نفوذ در مسائل فرهنگی ودهه ی90 با جریان اقتصادی خود را نمایان نموده است. وی افزود: اینکه کشور مدام از جانب دشمن تحریم می شود به خاطر این است که عوام مردم دست از حمایت نظام خود بردارند.
بعد از سخنان جناب آقای عشرتی مستند شورش در شهر پخش شد و مورد استقبال طلاب قرار گرفت.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما