شنبه 1 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
بهجت پور
دیدار معاونین و مدیران گروه‌های علمی موسسه با رئیس مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام آقای بهجت پور

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران جلسه ی دیدار با مسئولین، معاونین و مدیران گروه‌های علمی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران با رئیس مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشورحجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای بهجت پور در 97/9/20 برگزار شد.

در این نشست ابتدا معاونین و مدیران گروه‌های علمی نظرات و مطالبی را در خصوص دغدغه‌ها و مطالبات خود در زمینه‌ی مسائل آموزشی، فرهنگی، پژو هشی بیان نمودند.

در ادامه‌ی این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت پور سخنان خود را در راستای اهداف و برنامه‌های مرکز مدیرت حوزه‌های علمیه ی خواهران بیان نمودند و با تاکید بر مدرسه محوری اظهار داشتند: حقیقتا مرکز مدیریت نباید تبدیل به یک مدرسه‌ی بزرگ شود و در عرض مدارس بنشیند. مرکز مدیریت، مرکز رصد است. برپایهی رصد برنامه‌های ویژه ای تعیین می نماید و با تبدیل این برنامه ها به گفتمان آنها را به استانها و مدارس خود ابلاغ می کند.

ایشان افزودند: ما بایددانشگاه‌ها، مراکز تخصصی آموزشی خواهران و... را در سطح منطقه و دنیا ارزیابی کنیم و بر اساس این ارزیابی‌ها اصلاحاتی را شروع نمائیم، ساختار هایی را رقم بزنیم، ایده هایی را مطرح و نشست‌هایی را برگزار کنیم. 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما