جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
کارگاه مجازی
برگزاری کارگاه های مجازی درتعطیلات مرداد ماه سال 98

به گزارش روابط عممومی موسسه 3 کارگاه‌ مجازی در مرداد ماه 1398 به همت معاونت پژوهش و همزمان با تعطیلی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)  با هدف دانش افزایی تخصصی، راهبری محققان، رفع اشکالات احتمالی در حوزه روش تحقیق و کسب مهارت‌های پژوهشی برگزار شد.

این کارگاه ها با عناوین 1 - کارگاه مجازی کانون پژوهشی سطح 2با موضوع، حجاب و عفاف در ابعاد فقهی، تربیتی، روان شناختی، اجتماعی، حقوقی و.. با حضور سرکار خانم ابوالحسنی در  3 جلسه یک ساعته یکشنبه ها برگزار شد. در طی برگزاری این کارگاه ، فایل‌های متنی تحت عناوین حجاب و عفاف در کلام مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مفهوم شناسی عفاف و حجاب آیات مرتبط با حجاب و عفاف از سوی استاد جهت مطالعه و مداقه اعضای کانون ارسال و سپس پیرامون مطالب ارایه شده، مباحثات و گفت و گوهایی صورت گرفت، حدود 41 سوال در این زمینه مطرح و پاسخ داده شد.

2-کارگاه مجازی آموزش مهارت های پژوهشی، با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر ابراهیمی  و طلاب سطح 2، 3 و 4 در رشته‌های مختلف و اساتید و معاونین پژوهشی در 5 جلسه یک ساعته، روزهای چهارشنبه، طی چهار هفته برگزاری این کارگاه، صبح روز چهار شنبه، طلاب سوالات و ابهامات خود را در زمینه مسائل پژوهشی در کانال مطرح می‌کردند وسپس این سوالات و دیگر مسائل پژوهشی در زمان تعیین شده توسط استاد پاسخ داده شد. طی 5 جلسه برگزاری کارگاه، 60 پرسش در فایل صوتی و فایل متنی، پاسخ داده شد.

 3-  کارگاه انجمن تشکل های پژوهشی در رشته اخلاق و تربیت با موضوع آشنایی با متدها و روش‌های تفکر و تدبر افراد متفکر به خصوص زنان اندیشمند جامعه با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای فدایی و طلاب سطح 3 رشته اخلاق و تربیت طی دو جلسه چهار شنبه‌ها برگزار شد. در این راستا طلاب شرکت کننده طی برگزاری کارگاه، به بررسی اشعار پروین اعتصامی و تدبر و تفکر در وقایع روزمره خود پرداخته و نتیجه بررسی و مشاهدات خود را به اشتراک گذاشته و پیرامون آن به بحث و گفتگو پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما