پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
حضرت معصومه
برگزاری جشن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) گفت: شان و منزلت فاطمه معصومه وصف ناپذیر است و این شان و منزلت را خداوند و پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) متوجه می‌شوند.
به گزارش روابط موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) حجت الاسلام والمسلمین عشرتی رئیس موسسه طی نشستی که با همکاران موسسه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در سالن علامه طباطبایی موسسه برگزار شد ضمن تبریک این روز با سعادت اظهار داشت: إن شاء الله خداوند توفیق این را بدهد تا مجاوران و خدمتگذاران خوبی برای حضرت باشیم.
 وی در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی‌های حضرت معصومه (س) پرداخت و این ویژگی‌ها را منحصر بفرد دانست و افزود: شرایط حضرت به گونه ای است که از سایر امامزادگان برتری دارد. همین که حرم حضرت معصومه (س) مورد توجه شیعیان است، نشان برتری ایشان است.
 رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) تصریح کرد: حضرت موسی بن جعفر (ع) ۱۸ دختر داشتند وسرآمد دختران امام و بلکه سرآمد تمام فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) پس از امام رضا (ع) حضرت معصومه (س) است و کسی به شان و منزلت حضرت معصومه(س) نمی‌رسد.
 حجت الاسلام والمسلمین عشرتی گفت: در میان شیعیان دو تن از بانوان خاندان عصمت و طهارت دارای درجه شفاعت هستند که یکی از آن دو بانوی بزرگوار، حضرت فاطمه معصومه(س) است. شان و منزلت فاطمه معصومه(س) وصف ناپذیر است و این شان و منزلت رو خداوند و پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) متوجه می‌شوند.
وی با استناد به روایتی از امام صادق (ع) که قبلا از میلاد امام موسی کاظم(ع) در خصوص پاداش معنوی زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) و جایگاه ایشان در شهر مقدس قم بیان شده بود، به سخنان خود پایان داد.
شایان ذکر است این مراسم با مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) آقای کلهر خاتمه یافت.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما