پنجشنبه 30 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
نشست خانوادگی
نشست خانوادگی ویژه 15طلبه نو عروس در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)
نشست خانوادگی طلاب (مزدوجین 98)موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران با محوریت "برخورد عاقلانه با چالش ها‌ی زندگی مشترک"  با حضور 15 زوج جوان و تعدادی از کارکنان موسسه  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) خانم حیدری معاون تهذیب و امور فرهنگیِ این موسسه در خصوص برگزاری این نشست اظهار داشت: همزمان با میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای 15 طلبه نو عروس موسسه مراسم جشن و نشست خانوادگی تدارک دیده شد.این مراسم  با توجه به شرایط کنونی کشور و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تعداد محدود در سالن علامه طباطبایی موسسه برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این مراسم دو کار گاه با هدف "برخورد عاقلانه با چالش‌های زندگی مشترک، شناخت و انجام عکس العمل مناسب برای رفع مشکلات بین زوجین" با حضور و اجرای حجت الاسلام والمسلمین آقای هادی برگزار شد.
موضوع نشست باتوجه به نظر سنجی انجام شده از مشاورین موسسه و مشاوره‌های داده شده به این نوعروسان انتخاب و در کارگاه سعی شد این بحث چالش برانگیز در زندگی مشترک زوجین رفع گردد. بعداز کارگاه اول استاد هادی با ارائه تکلیف به زوجین از آنان خواست آموخته های کارگاه را با یکدیگر تمرین کنند.
در ادامه برنامه: مراسم مولودی خوانی و ارتباط مستقیم با حرم مطهر امام رضا (ع) از جمله برنامه‌های معنوی این نشست بود که با توجه به محدودیت سفر به مشهدمقدس، در نظرات شرکت کنندگان رضایت بالایی را کسب کرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما