جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
گنجینه
رونمایی از کانال، آپارات و سایت گنجینه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه گفت:
موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با استفاده از ظرفیت به وجود آمده در ایام کرونا توانست از تهدیدها فرصتی برای تبلیغ بسازد و با تشکیل گروه‌های تبلیغ مجازی فعالیت‌های طلاب در فضای مجازی را سامان‌دهی دهد.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه رونمایی از کانال، آپارات و سایت گنجینه  با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات و هیئت همراه، رئیس ، معاونین و اعضای فعال در کارگروه فضای مجازی موسسه تشکیل شد.
در این جلسه رئیس موسسه حجت الاسلام والمسلمین عشرتی ضمن خیر مقدم به حضار گزارش اجمالی در خصوص روند رو به تکامل کارگروه فضای مجازی داد و گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با استفاده از ظرفیت به وجود آمده در ایام کرونا توانست از تهدیدها فرصتی برای تبلیغ بسازد و با تشکیل گروه‌های تبلیغ مجازی فعالیت‌های طلاب در فضای مجازی را سامان‌دهی دهد. در این راستا فعالیت کارگروه فضای مجازی با مدیریت معاون فرهنگی موسسه و همکاری سایر بخش‌ها در تاریخ 5 فروردین 1399 آغاز گردید. اعضای کارگروه متشکل از رئیس موسسه معاونان و مدیران موسسه که با توجه به دورکاری تعریف‌شده در ایام ابتدایی سال اهداف ارائه‌شده از سوی قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی را دنبال می‌کرد.
رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) ضمن تاکید بر پرورش طلبه ها در زمینه فعالیت در فضای مجازی اظهار داشت: در این روند آثار تولیدی در قالب کانال گنجینه در پیام‌رسان ایتا صفحه آپارات گنجینه، صفحه سایت گنجینه بارگزاری و جهت خوراک تبلیغی در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در مرحله بعد از طلاب و دانشجویان متقاضی فعالیت در تبلیغ مجازی ثبت‌نام به عمل آمد که در مرحله اول اطلاعات 150 نفر از طلاب و به ثبت رسید. این طلاب با توجه به نوع علاقه‌مندی و توانمندی‌های خود می‌توانند در قالب‌های تعریف‌شده کارگروه فعالیت نمایند.
وی با بیان اینکه صفحات مجازی و کانال‌های طلاب و اساتید فعال موسسه در فضای مجازی استخراج و جهت برنامه‌ریزی تبلیغی و انتشار در دستور کار قرار گرفت است افزود:.تمامی آثار تولیدی در بخش عکس نوشته و پست متنی و.جهت ارزیابی نهایی در اختیار داور مربوطه قرار می‌گیرد. عکس نوشته‌های بارگزاری شده در کانال گنجینه بعد از طی این فرایند به مرحله بارگزاری رسیده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در ادامه سخنان خود گروه تولید محصول،گروه تولید محتوا، گروه تخصصی کودک، گروه انتشار را به عنوان بخش‌های مصوب کارگروه فضای مجازی معرفی نمود و گفت:
گروه تولید محصول با ظرفیت طلاب موسسه و ساماندهی طلاب دانشجویان سایر حوزه‌های قم و شهرستان‌ها به تولید بیش از 1000 عکس نوشته، کاربر نقاشی برای مناسبت‌های مذهبی، کلیپ‌های کارشناسی اساتید مطرح و.بازی‌های جذاب، معرفی کتاب و سایت، پادکست‌های صوتی نموده است.
 وی پشتیبان فنی، آموزش نرم افزار متن نگار، آموزش نرم افزار Snapseed جهت ویرایش عکس، راه اندازی کافه تصویر، آموزش نرم افزار پریمیر ، آموزش نرم افزار موبایلی تدوین فیلم کاین‌مَستر ،آموزش ساخت استیکر را از جمله فعالیت های گروه تولید محصول دانست و گفت: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با استفاده از ظرفیت تبلیغ مجازی طلاب توانست شاهد تولیدات خوبی درزمینه آثار هنری باشد. بعد از رصدهای تخصصی در نیازهای مبلغان شاهد خلا در وجود پست‌های متنی جذاب با موضوعات خانواده، اخلاق، سبک زندگی، کودک، قرآن و.بودیم در این راستا گروه تولید محتوا با مدیریت معاون پژوهش موسسه و باهدف آماده‌سازی فیش‌های محتوای متنی و ساماندهی طلاب درزمینه پست‌های متنی تشکیل شد. این گروه با توجه به محورهای مختلف ارائه‌شده توسط قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی، آیات، روایات و سخن بزرگان پیرامون این موضوع، به‌صورت یادداشت، پست متنی و معرفی کتاب توسط کارشناسان و تعدادی از اساتید و طلاب مؤسسه فعالیت خود را آغاز کرد و پس از بررسی و تأیید محتواهای به‌دست‌آمده، جهت استفاده گروه تولید محصول به کانالی بانام تولید محتوا منتقل شد. لازم به ذکر است که در این طرح، بیش از 20 نفر در حال فعالیت می‌باشند و تاکنون حدود 500 محتوا تولیدشده است.
ریئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت کار کودک و تخصصی بودن آن در جامعه و خانواده اسلامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت کار کودک و تخصصی بودن این حوزه بخش کودک با مسئولیت مدیر مهد موسسه آغاز به کار کرد. وظایف این گروه ارزیابی محتوایی آثار کودک، تولید کاربر نقاشی، معرفی بازی، بررسی و جهت‌دهی کارشناسی کودک در فضای مجازی است.
وی گفت: این محصولات در کانال گنجینه به آدرس ganjinehasar@ در پیام‌رسان ایتا بارگزاری می‌شود و محتوای ارائه‌شده به طلاب در قالب مباحث روز جامعه باهدف تعمیق باورها و با توجه به مسائل میز اخلاق، خانواده و سبک زندگی قطب‌های دفتر تبلیغات است.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در پایان بیانات خود گفت: تمامی آثار توسط گروه ارزیاب بسیج ارزیابی و با توجه به نیاز روز جامعه توسط گردان سایبری بسیج منتشر می‌شود.
شایان ذکر است کانال، آپارات و سایت گنجینه توسط معاون فضای مجازی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده رو نمایی شد.

 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما