سه‌شنبه 28 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
نمایشگاه
حجت الاسلام والمسلمین مریجی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه بازدید کرد
معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی: خرسندم از اینکه امروز  نمایشگاهی را دیدم که به خوبی نشان داد که پژوهشگران زن چقدر در امر پژوهش توانا هستند  
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی  حجت الاسلام والمسلمین مریجی در بازدیدی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) اظهار داشت: خرسندم از اینکه امروز نمایشگاهی را دیدم که به خوبی نشان داد که پژوهشگران زن چقدر در امر پژوهش توانا هستند و این بخش و گوشه ای از فعالیتهای پژوهشی  پژوهشگران توانمند زن است.
وی افزود: اگر جامعه علمی و عملی و بتواند از این پتانسیل وتوانمندی که هست بهره بگیرد هم جامعه ما بهره من خواهد شد و هم بروز ظهوراندیشمندان زن هم بیشتر خواهد شد .
حجت الاسلام والمسلمین مریجی گفت: اگر بخواهیم یکی از آورده های انقلاب اسلامی  را نشان بدهیم همین نمایشگاه گوشه‌ای از آن است و بی تردید از فواید انقلاب اسلامی این بوده  است که جایگاه زن را به آنجایی که باید می‌رسید رسانده است  و نشان داده است زن یک ابزار تحت حرکت دیگران نخواهد بود بلکه یک نیروی توانمندو متفکر است.
 معاون آموزش دفتر در پایان سخنان خود افزود: این نمایشگاه به خوبی واقعیت های مهم را نشان داد و جادارد از برگزارکنندگان  این نمایشگاه تشکر کنیم که توانستند این امر را به زیبایی نشان بدهند


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما