جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
معارفه
مراسم معارفه معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه

به گزارش روابط عمومی مؤسسه، مراسم تقدیر از زحمات سر کار خانم مقدس‌نیان و معارفه سر کار خانم حیدری مورخ 97/8/20 با حضور حجت‌اسلام والمسلمین عشرتی رئیس محترم موسسه، مسئولین، معاونین و مدیران گروه های علمی در اتاق جلسات مؤسسه برگزار شد.

درابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین عشرتی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه در دوران تصدی خانم مقدس‌نیان گفتند: ایشان انسان متعهد و دلسوزی هستند که طی دو دوره به عنوان معاون در فعالیت‌های فرهنگی موسسه اشتغال متعهدانه داشتند. آسوده خاطر هستیم که در دوران همکاری این خواهر ارجمند با مؤسسه، تمام امور به نحو مناسب به سر انجام رسید.

رئیس محترم موسسه در ادامه‌ی سخنان خود ضمن خیر مقدم به سر کار خانم حیدری به معارفه ی ایشان پرداختند و اظهار داشتند: سر کار خانم حیدری ازخواهران با انگیزه و دارای روحیه‌ی فرهنگی وکاردان می باشد. امروز خداوند را شاکریم که این توفیق را به ما عطا نموده تا بتوانیم در محضر این خواهر بزرگوار در مؤسسه‌ی معصومیه باشیم. حضور این خواهر بزرگوار را در موسسه به فال نیک می گیریم و برای ایشان آرزوی توفیق را از خداوند داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عشرتی در پایان سخنان خود با تاکید بر نقش فرهنگی در فراهم نمودن تغذیه و جهت دهی فکری طلبه ها افزوند: 1. شناسایی خواهران طلبه‌ی مستعد، ولایی انقلابی، 2. برنامه ریزی هوشمندانه و مستمر، 3. فعالیت در امور تهذیب نفس و تربیت مبلغین توانمند با توجه به نیازهای جامعه از جمله مواردی است که باید مجدانه به آنها پرداخته شود.

سرکار خانم مقدس‌نیان ضمن ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های خود از همکاری کارکنان مؤسسه تقدیر وتشکر کردند.

سرکار خانم حیدری معاون جدید فرهنگی مؤسسه نیز در مراسم معارفه‌ی خود به بیان ضرورت امر فرهنگی و اهمیت آن در هر مجموعه پرداخت و از خداوند متعال یاری روزافزون را در این امر مهم مسئلت نمود.

در پایان مراسم، ضمن ابلاغ حکم مسئولیت سرکار خانم حیدری و تقدیر از زحمات سرکار خانم مقدس نیان لوح تقدیر از طرف رئیس محترم مؤسسه اعطا گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما