پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
جلسه
جشن بزرگ میلاد با حضور خانم شاه جعفری مشاور و استاد حوزه و دانشگاه

به همت موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)

استاد حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مشاور خانواده: دانستن و رعایت چهارگام پیروزی بخش در ارتباط موثر الزامی است.

مشاور و استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها گفت: اکثر مشکلاتی که در روابط اجتماعی رخ می‌دهد این است که نمی‌توانیم با، همکار، دوست، همسر و اطرافیان خود یک ارتباط خوب بر قرار کنیم.

به گزارش روابط عمومی موسسه، خانم شاه جعفری مشاور و استاد حوزه و دانشگاه در جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و حضرت علی اکبر(علیه السلام) در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران که در سالن علامه برگزار شد اظهار داشت: اکثر مشکلاتی که در روابط اجتماعی رخ می دهد این است که نمی‌توانیم با، همکار، دوست، همسر و اطرافیان خود یک ارتباط خوب برقرار کنیم. این ارتباط باعث می شود که بین ما تفاهم وجود نداشته باشد.

 وی با تاکید براینکه تفاهم، شناخت طرفین در یک ارتباط دو سویه است به بیان چهار کلید زندگی و چهارگام پیروزی در ارتباط موثر پرداخت وگفت: گام اول.این است که بدانید مشکل به خودی خود حل نخواهد شد باید اول مشکل را بشناسید. باید بتوانید حدس بزنید احساس طرف مقابل در آن لحظه چیست.

گام دوم : با طرف مقابل همدلی داشته باشید یعنی دیدن جهان ازچشمان طرف مقابل.

گام سوم: بیان احساسات، که آرام آرام در طول زمانِ برقراری ارتباط، شناخت از طرف مقابل حاصل خواهد شد.

 گام چهارم: نجات بخش‌ترین رابطه یعنی گرفتن راه حل از طرف مقابل است. ما نباید به دیگران راه حل بدهیم اگر افراد خود به مسائل و مشکلات فکر کنند و راه حلش را بیابند مشکل راحت‌تر حل خواهد شد.

خانم شاه جعفری در پایان سخنان خود افزود: راه حل‌ها را بشنوید وخوب گوش کنید وبا تشویق طرف مقابل به ادامه دادن در بیان راه حل دادن در جهت رفع مشکلات خود، بعد از نوشتن راه حل‌ها به بررسی آن‌ها بپردازید.استفاده از این شاه کلید مهارت می‌خواهد و بستگی به خلاقیت خودتان دارد که بتوانید از آن به‌جا و درست استفاده کنید.

شایان ذکر است این جشن با  برنامه‌های متنوعی چون :جشنواره مولودی خوانی و انتخاب مولودی خوان برترِ موسسه از دید طلاب؛ مهمان ویژه، قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضران ،مسابقه خاطره طنز با موضوع امتحان، شب امتحان و مهمانان ناخوانده ،کارآفرینی و اشتغال‌زایی و چندین برنامه دیگر... به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما