جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
امامت پژوهی
مراسم افتتاحیه دومین دوره امامت پژوهی
مدیر گروه رشته فلسفه و کلام اسلامی حجت الاسلام والمسلمین مهدی زندیه گفت: با برگزاری دوره امامت پژوهی برای خواهران، إن شاالله بتوانیم در نهایت خواهران امامت پژوه در ایران و سطح جهان داشته باشیم.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) حجت الاسلام و المسلمین مهدی زندیه  مدیر گروه رشته فلسفه و کلام اسلامی در افتتاحیه دوره امامت پژوهی در خصوص نحوه برگزاری کلاس مجازی امامت پژوهی گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کووید 19 برگزاری کلاس‌ها به صورت برخط( آنلاین) خواهد بود.
وی تصریح کرد:به نظر من اگر آموزش مجازی از لحاظ سخت افزار و نرم افزار کامل باشد می توان از این امکانات به خوبی استفاده کرد البته به شرط اینکه طلبه به اندازه کافی دقت و پشتکار داشته باشند.
مدیر گروه رشته فلسفه و کلام اسلامی افزود: یکی از محسنات این دوره حضور اساتید مجرب است. با برگزاری دوره امامت پژوهی برای خواهران، إن شاالله بتوانیم در نهایت خواهران امامت پژوه در ایران و در سطح جهان داشته باشیم.
وی در ادامه با تاکید بر تلاش، دقت، مطالعه منابع و کتب در کسب مفاهیم و مطالب افزود: یک دانش پژوه موفق و امام پژوه زمانی موفق است که هدفی را که انتخاب کرده است رها نکند و مجدانه این راه دشوار را به سرانجام برساند.
 حجت الاسلام والمسلمین مهدی زندیه در پایان سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت دوره امامت پژوهی در عصر حاضر اظهار داشت: من با تاکید و تجربه می‌گویم که علوم حوزوی اگر همراه با تهذیب نفس نباشد قطعاً بدست آوردنی وتاثیرگذار نخواهد بود و نمی‌توان اندوخته قابل توجهی را کسب کرد. تمام کسانی که در این راه حرکت کرده‌اند و توفیقات الهی شامل حال آنها شده است بخاطر تهذیب نفس در کنار جدیت در کسب علوم حوزوی بوده است. طلبه اگر کوچکترین ضعفی در رفتار وگفتار و کردار خود داشته باشد و در صدد رفع آن نباشد قطعا توفیقاتش گرفته می شود به گونه ای که نمی تواند به شایستگی مطالعه و تحقیق کند و موفق باشد.. با تقوا و تهذیب نفس راه برای کسب و درک علوم در راستای بحث امامت  پژوهی هم باز خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما