پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
عکس نوشته
ساخت بیش از 100 عکس نوشته به زبان فرانسه در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
در پی توهین رئیس جمهور هتاک فرانسه به رسول مهربانی حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)، کارگروه فضای مجازی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم در گروه تولید محصول خود اقدام به ساخت بیش از 100 عکس نوشته به زبان فرانسه کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) معاون فرهنگی این موسسه خانم مقدس نیان طی مصاحبه ای در خصوص رفتار اهانت آمیز رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، اظهار داشت: دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد. کافران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی‌بخش پیامبران الهی از شیوه نخ‌نمای تمسخر استفاده می کردند.
وی افزود: سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپاست که برای سرپوش گذاشتن به ناکامی‍‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه های پیامبر اعظم (ص) صورت می پذیرد.
خانم مقدس‌نیان تصریح کرد: در پی توهین رئیس جمهور هتاک فرانسه به رسول مهربانی حضرت محمد(ص)، کارگروه فضای مجازی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم ضمن محکومیت این عمل ضداخلاقی و ضدانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم، در هفته وحدت رویکرد تولید محصولات فرهنگی خود را در سه بخش تولید محتوا، تولید محصول و گروه انتشار به تولید آثار به زبان فرانسه اختصاص داد. و در طول هفته وحدت موفق به تولید بیش از 100 عکس نوشته به زبان فرانسه گردید.
 معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در پایان سخنان خود گفت:. کارگروه فضای مجازی موسسه با رایزنی با مراکز فعال در بحث تبلیغ خارج از کشور اقدام به نشر این عکس نوشته ها نمود که الحمدلله خواستار همکاری بیشتر در ادامه تولید عکس نوشته و کلیپ بودند و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.
شایان ذکر است که آثار تایید شده در کانال گنجینه موسسه معصومیه بارگذاری شده و جهت نشر در اختیار عموم قرار می گیرد.
آدرس کانال گنجینه: @ganjinehasar

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما