جمعه 31 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
نشست فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در معصومیه خواهران برگزار شد



در موسسه معصومیه خواهران صورت گرفت:
نویسنده کتاب (زن آقا) زهرا کاردانی :
با ادبیات میتوان مستقیم با مخاطب حرف زد
 به گزارش روابط عمومی موسسه معصومیه خواهران در نشستی که به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی  این موسسه برگزار شد خانم زهرا کاردانی نویسنده کتاب (زن آقا- قربانی شهریور- خیابان 204 روایت یک فاجعه) ضمن تاکید براهمیت کتاب خوانی اظهار داشت»:از اثرات کتاب خوانی گستردگی دایره لغات است.
وی تصریح کرد: اولین خدمت استفاده از ادبیات، خدمت به خودمان است ادبیات دنیا را در نگاه ما لطیف‌تر میکند.
 صاحب اثر زن آقا افزود: انتقال حقایق گاهی به راحتی انجام نمی‌شود و ممکن است حوصله مخاطب را سر ببرد اما با ادبیات می‌توان مستقیم با مخاطب حرف زد.
وی ادامه داد: اینکه در ادبیات مصرف کننده و تولید کننده نباشیم، ضرر‌های فراوانی به ما خواهد زد که یکی از آن دور افتادگی از ادبیات ملی خودمان است.
خانم کاردانی اظهار داشت: مهجور شدن عقاید وآرمان‌های ما در نتیجه دور شدن از ادبیات و تولید محصولات ادبی است.
وی ضمن تاکید بر بالابردن همت کتابخوانی در افراد به خصوص نسل جوان گفت: چقدر باید تبلیغ شود تا کتابخوانی  جزء زندگی ما شود؟ ما دغدغه کتاب نداریم انگیزه کتاب خوانی باید تقویت شود و در این راه قلم نویسنده و انگیزه خواننده بسیار اهمیت دارد.
وی در پایان سخنان خود گفت دلیل اینکه دشمن در مورد ما پویش راه می اندازد این است که ابزاری برای روایتگری نداریم و تنها راه این است که خودمان دنبال حقایق بگردیم و روایت مطرح کنیم. باید نسل‌های آینده روایت روزگار تلخ و شیرین کشورمان را بدانند.



 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما