جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
فراخوان پانزدهمین جشنواره علامه حلی آغاز شد



بر اساس اعلام دبیر خانه جشنواره علامه حلی، فراخوان پانزدهمین  جشنواره علامه حلی آغاز شد. طلاب جوان (زیر ۳۵ سال) حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور [متولدین ۱۳۶۷/۰۱/۰۱ و مابعد آن] تا پایان روز یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در جشنواره علامه حلی را تکمیل نمایند.
همچنین، اساتید حوزه‌های علمیه منوط به داشتن شرط سنی زیر ۵۰ سال [متولدین ۱۳۵۲/۰۱/۰۱ و مابعد آن] و داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.
آثار ارسالی می‌بایست در یکی گروه‌های علمی ده‌گانه جشنواره شامل: «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب: «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه (یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب)» باشد.
«نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» به عنوان موضوع بخش ویژه جشنواره پانزدهم است و افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.
لینک ثبت‌نام کلیه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور :
(http://ssmp.ismc.ir)


 

فايل هاي مربوطه :
راهنماي ثبت_نام در جشنواره .pdf806.969 KB
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما