جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
کسب رتبه دومین غرفه برتر دستاوردهای پژوهشی موسسه در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی



در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در مرکز همایش‌های غدیر، غرفه دستاوردهای پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران ) به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با حضور بهرام سرمست استاندار قم و حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بر گزار شد.

 در اختتامیه این نمایشگاه ضمن تجلیل از تمامی و فعالان و برگزارکنندگان برنامه‌های هفته پژوهشِ دفتر تبلیغات اسلامی، غرفه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)  به عنوان دومین غرفه برتر معرفی گردید.

 این موسسه یکی از خدمات ارزشمند دفتر تبلیغات اسلامی است که در راستای ماموریت‌های آن تاسیس شده است و فعالیت‌های خود را در بخش آموزش علوم حوزوی به بانوان جامعه‌‏ی اسلامی، بدون وقفه ادامه داده است. موسسه معصومیه در سطوح دو، سه و چهار بیش از 980 طلبه در رشته‌ی عمومی و هفت رشته‌ی تخصصی سطح سه شامل: فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی، تفسیر و علوم قرآنی، تاریخ اسلامی و مطالعات اسلامی زنان وچهار رشته تخصصی سطح چهار شامل فقه خانواده، تفسیر تطبیقی، حکمت متعالیه و کلام اسلامی؛ پذیرش داشته و مشغول به تحصیل هستند.


 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما