جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
برپایی کلاس ها ی درسی به صورت آموزش مجاری در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)



سرکار خانم محمدی معاون آموزش موسسه آمورش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)گفت: با توجه به وضعیت جدید و حجم زیاد کلاس‌های آموزشی بحمدالله موفقیت ‌های چشمگیری در ادامه روند آموزش در فضای مجازی داشتیم.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)، سر کار خانم محمدی معاون آموزش موسسه طی مصاحبه‌ای در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی در دوران قرنطینه خانگی گفت: از تاریخ28 بهمن98 کلاس‌های حضوری در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه تعطیل و روند آموزش به صورت مجازی ادامه پیدا کرد. با توجه به وضعیت جدید و حجم زیاد کلاس‌های آموزشی بحمد الله موفقیت‌های چشمگیری در ادامه روند آموزش در فضای مجازی داشتیم.
ایشان در ادامه افزودند: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که آسیب‌ها  باید تبدیل به فرصت شوند موسسه معصومیه نیز توانست از این فرصت بهره برده و کلاس‌های آموزش مجازی و آموزش از راه دور را در تمامی 148 کلاس خود که شامل 42 درس در مقطع سطح چهار 64 درس در مقطع سطح سه و 42 درس در مقطع سطح 2 برگزار کند.
وی با بیان اینکه پشتیبانی کلاس‌های آنلاین با تشکیل گروه‌های درسی در پیام رسان ایتا و با حضور یک کارشناس صورت گرفته است افزود: طبق جلساتی که در شورای آموزش گرفته شده است؛ در این کلاس‌ها اساتید به سه گروه تفسیم شدند. گروه اول به صورت آنلاین و استفاده ازسیستم نرم افزاری دفتر تبلیغات lms  ؛ گروه دوم به صورت ارائه فایل‌های صوتی درسی در پیام رسان ایتا و گروه سوم حضور استاد در ساعت معین و ارائه درس  با حضور طلاب در همان ساعت کلاس های درسی در پیام رسان ایتا.به بر گزاری کلاس های درسی در این ایام پرداختند.
شایان ذکر است امتحانات میان ترم به عهده خود استاد و به صورت مجازی برگزار شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما