سه‌شنبه 4 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
آزمون ورودی سطح 3 و 4 مدارس علمیه خواهران در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران



در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)صورت گرفت
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران در سه بخش شامل آزمون ورودی سطح 4، آزمون ورودی سطح 3 و بازپذیری سطح 2 در روزجمعه 4 تیرماه 1400 راس ساعت 9 صبح برگزار شد.
در آزمون بازپذیری سطح 2 تعداد 12 داوطلب ثبت نام کردند که این تعداد به صورت حضوری و با رعایت نکات بهداشتی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه حضور داشتند، این دسته از داوطلبان در مدت 90 دقیقه به 60 سوال پاسخ دادند.
در آزمون ورودی سطح 3 نیز تعداد 99داوطلب در این موسسه در 6 رشته «تفسير و علوم‌ قرآنی»، «فقه ‌و اصول»، «فلسفه‌ اسلامي»، «کلام اسلامی»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی» و «تربیت دینی کودک و نوجوان» در مدت 120 دقیقه به یکصد سؤال پاسخ دادند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
آزمون ورودی سطح 4 نیز در 5 رشته تحصیلی «تفسیر تطبیقی»، «فقه خانواده»، «حکمت متعالیه»، «کلام اسلامی» و «علوم و معارف قرآنی» برگزار شد.
نتایج آزمون بازپذیری مطابق جدول زمان بندی در دفترچه، 19 تیرماه اعلام می شود و زمان مصاحبه این دسته افراد نیز از 21 تیر تا 31 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
زمان نتایج آزمون ورودی سطح 3 و 4 را مطابق جدول زمان بندی، 26 تیرماه و زمان برگزاری مصاحبه نیز در مردادماه 1400 خواهد بود.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما