پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در سال 1400-1399



معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) گفت: هر گونه تغییر در برنامه‌های آموزشی موسسه بر اساس شرایط شهر مقدس قم و با نظر شورای آموزشی موسسه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)، معاون آموزش موسسه خانم محمدی طی مصاحبه‌ای در خصوص آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در این موسسه اظهار داشت: برنامه نیمسال اول تحصیلی1400-1399 براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به وضعیت کنونی استان تنظیم و ارائه شده است.

معاون آموزش موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با تاکید بر اهمیت سلامت دانش پژوهان با توجه به وضعیت‌های مختلف استان و نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی موسسه معصومیه در زمان شیوع بیماری کووید 19 گفت: در صورت وضعیت قرمز استان، کلیه کلاس‌های سطح 3 و4 در ابتدای سال تحصیلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هفته اول آموزشی به صورت حضوری (هفته سوم شهریور ماه) و در ادامه کلیه کلاسها به صورت برخط (آنلاین) است.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نحوه برگزاری کلاس‌ها در وضعیت قرمز برای دانش پژوهان سطح 2 افزود: کلیه کلاس‌های سطح 2 در ابتدای سال تحصیلی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هفته دوم آموزشی بصورت حضوری (هفته آخر شهریور) و در ادامه کلیه کلاسها به صورت برخط (آنلاین) است.

خانم محمدی گفت: در وضعیت سفید کلیه کلاس‌ها حضوری و در وضعیت زرد تشکیل  کلاس‌ها به صورت هفتگی اعلام خواهد شد.

معاون آموزش موسسه در پایان سخنان خود اظهار داشت: با توجه به درخواست طلاب علاقمند که پیگیر حضور در کلاس می‌باشند، توصیه می‌شود با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، در هفته دوم شروع نیمسال تحصیلی نسبت به ثبت‌نام به نماینده کلاس خود مراجعه و اعلام حضور نمایند. حضور و غیاب طلاب در کلاس های برخط (آنلاین) ماننده کلاس‌های حضوری محاسبه می‌شود و غیبت بیش از سقف مجاز موجب حذف واحد مربوطه می گردد هر گونه تغییر در برنامه‌های آموزشی موسسه بر اساس شرایط شهر مقدس قم و با نظر شورای آموزشی موسسه اطلاع رسانی خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما