جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
از کتابداران کتابخانه موسسه معصومیه خواهران تقدیر به عمل آمد



درموسسه معصومیه خواهران صورت گرفت:
تکریم از کتابداران موسسه
از کتابداران کتابخانه موسسه معصومیه خواهران تقدیر به عمل آمد
به گزارش روابط عمومی موسسه معصومیه خواهران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با همت معاونت تهذیب وامور فرهنگی با حضورجمعی از طلاب از کتابداران کتابخانه این موسسه تقدیر شد.
کتابخانه معصومیه در حال حاضر با ۵ بخش امانت اطلاع رسانی مرجع خدمات فنی اتاق مشاوره پژوهشی روزانه پاسخگویی بیش از ۲۰۰ مراجعه کننده است.
 بخش امانت کتابخانه با داشتن ۱۲۰۰ عضو و بیش از43000 هزار نسخه کتاب چاپی روزانه به اعضا خدمات ارائه کرده و یکی از بخش های فعال و پویایی کتابخانه است.
 منابع موجود در بخش مرجع کتابخانه بیش از 1000 عنوان کتاب مرجع و ۹۰۰ پایان نامه می باشد ارائه خدمات مرجع مانند همیاری در پیشینه یابی انجام جستجو در بانک های اطلاعاتی و تامین منابع اطلاعاتی مورد نیاز در پژوهش های علمی مورد نیاز پژوهشگران به دو صورت حضوری غیر حضوری از فعالیت‌های مهم این بخش است
 بخش اطلاع رسانی با ۱۵ رایانه متصل به شبکه اینترنت و مجهز به نرم‌افزارهای نور و با هدف شناسایی نیازهای طلاب و فراهم کردن امکان دسترسی سریع و آسان به منابع اطلاعاتی به منظور پشتیبانی از اهداف آموزشی و پژوهشی موسسه ارائه خدمات می‌نماید.
 بخش مشاوره پژوهشی با حضور اساتید در تمامی رشته های تحصیلی، به طلاب و پژوهشگران خدمات مشاوره ارائه می دهند.
 بخش سازماندهی منابع، انجام امور مربوط به فهرست نویسی و سازماندهی کلیه کتب فارسی و عربی کتابخانه موسسه معصومه را بر عهده دارد و در حال حاضر منابع موجود در کتابخانه ۲۲۷۲۰ عنوان عنوان کتاب است.
شایان ذکر است نمایشگاه کتاب به همت معاونت پژوهش این موسسه دایر شده است.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما