پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
نشست 2
نشست صمیمیمانه طلاب با رئیس محترم و معاونین گرامی موسسه‌ی آموزش عالی حوزوی معصومیه

به گزارش روابط عمومی موسسه نشست صمیمانه طلاب با رئیس محترم و معاونین  موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با محوریت تبادل نظرات، پاسخ به سوالات و بیان دیدگاه‌های طلابِ سطوح مختلف در تاریخ 97/9/12 در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) برگزار شد.

در این نشست رئیس محترم موسسه، حجت‌الاسلام و المسلمین عشرتی حوزه را یک محیط معنوی منصوب به امام زمان(عج) معرفی نمودندو اظهار داشتند: دلیل اصلی حضور در این عرصه نورانیتی است که در این راه نمایان شده است.

ایشان در ادامه‌ی سخنان خود طلاب را سربازان امام زمان(عج) نامیدند و وظیفه‌ی طلاب را در دوران طلبگی ارتباط معنوی با امام زمان(عج) به همراه نگاه، نیت و انگیزه‌ای حوزوی عنوان نمودند.

رئیس محترم موسسه ضمن تاکید بر داشتن بصیرت، ثبات قدم، داشتن دغدغه‌های دینی و مذهبی و سربازی امام زمان(عج)، استفاده و بهره مندی از تمام روزها و لحظا ت دوران طلبگی را شرط عاقبت بخیری دانستند و افزودند: محیط حوزه یک محیط خاص با معنویت خاص است. افرادی که در این محیط قرار گرفته اند باید خود را مدیون و بدهکار وخادم خانه ی ائمه(ع) بدانند و انجام وظیفه نمایند.

شایان ذکر است این نشست با بیان مطالبات نمایندگان طلاب در سطوح مختلف تحصیلی و پاسخگویی رئیس و معاونین  موسسه  به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما