پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
نشست
محفل انس با قرآن با حضورقاری بین المللی جناب آقای فروغی

به گزارش روابط عمومی موسسه محفل انس با قرآن و کارگاه تجوید الصلوة همزمان با شروع ترم تحصیلی جدید، با حضور قاری محترم بین المللی جناب آقای فروغی مورخ 97/11/8 درسالن اجتماعات موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ی خواهران برگزار شد.

در این محفل ابتدا استاد گرامی جناب آقای فروغی با تاکید بر فراگیری مکالمه ی زبان عربی، ترویج قرآن انس (ظاهری تا باطنی) و آموزش از ابتدا را دو اصل مهم در گسترش قرآن در جامعه ی امروزی دانست و گفت: گسترش و ترویج قرآن از مهمترین کار مبلغان است.آنچه که در آخرت از ما باز خواست خواهد شد همین است.

 وی در ادامه ی سخنان خود به بیان تفاوت‌های تجوید و تصحیح الصلاة پرداخت و افزود: تجوید الصلاة به بیان حروف در قرآن، و تصحیح الصلاة به اصلاح بیان به همراه قرائت در محضر استاد می پردازد.

قاری محترم بین المللی اخلاق پسندیده‌ی فردی و قرائت صحیح با صدای زیبا را یکی از فنون و روش های جذب جوانان و فراگیری آیات نورانی قرآن در برابر ترفندهای دشمن عنوان نمود و اظهارداشت: دشمن با ترویج و در معرض دید قرار دادن برنامه‌های خود با توجه به ابزار های تبلیغی در فضای مجازی در صدد جذب جوانان ما است. قر‌آن خواندن خود را با صدای زیبا تقویت کنیم زیرا ابزار جذب و تبلیغیاین کتاب آسمانی همین است.

شایان ذکر است این محفل با گارگاه تجوید الصلوة، پرسش و پاسخ توسط جناب آقای فروغی و اجرای تواشیح گروه همخوانی نینوا به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما