جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
نمایشگاه
افتتاحیه نمایشگاه بازارچه خیریه مهر فاطمی با حضور حجج اسلام زندیه، شالباف، نجفی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه بازارچه خیریه مهر فاطمی با حضور حجج اسلام زندیه، شالباف، نجفی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) افتتاح شد.

خانم حیدری معاون فرهنگی موسسه، طی گفتگویی در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی نمایشگاه کارآفرینی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران به لطف امام زمان (عج) با استقبال پرشور طلاب آغاز به کارنموده است. هدف ما در این نمایشگاه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حمایت از تولید و اشتغال ومعیشت خانواده طلاب در راستای افزایش روحیه نشاط و پویایی در جامعه است. در این نمایشگاه صنایع دستی، البسه وپوشاک، اغذیه خانگی، محصولات ارگانیک در راستای طب سنتی و اسلامی و وسایل مورد نیازطلاب با قیمت‌ مناسب  عرضه می شود.

. امیدواریم  این نمایشگاه در مسیر اشتغال کارآفرینی روحیه ی و نشاط و پویایی طلاب را تقویت نماید.  

شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ97/11/28 به مدت ۱۰ روز از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) واقع در بلوار امین- سه راه سالاریه - به طرف میدان ارتش، دائر می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما