جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
طلیعه
اردوی ویژه طلاب ورودی جدید سال تحصیلی 99-98 در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)

موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه جهت آشنایی طلاب با فضای آموزشی و تقویت روحیه طلبگی طلاب جدید ورودی1398 اردوی طلیعه حضور را برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)، در تاریخ 98/8/9 الی 98/8/10 اردوی دو روزه‌ای به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی با هدف آشنایی طلاب با فضای آموزشی و تقویت روحیه طلبگی شناخت و ارزیابی طلاب جدید، ارتقای سطح آگاهی آنان، توان سنجی همچنین ارائه برنامه ای مدوّن به منظور ارتقای سطح معرفتی برگزار شد.

در این مراسم معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی ضمن خیر مقدم به طلاب جدید سخنانی را در خصوص مسائل مربوط به آئین‌نامه آموزشی، ضرورت‌های پژوهشی، فعالیت‌های فرهنگی، زی طلبگی، بصیرت افزایی، فضایل اخلاقی و به تعبیر دیگر، خود سازی و توانمند‌سازی علمی ایراد نمودند.

همچنین برگزاری نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین فدایی مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی با موضوع اشتیاق طلبگی، نشستی با موضوع زی طلبگی با سخنرانی خانم معصومه ظهیری معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، تشکیل حلقه‌های معرفت با موضوع عفاف و حجاب، پرسش و پاسخ‌های طلبگی، حضور در مسجد مقدس جمکران، قرائت میثاق نامه طلبگی، زیارت حرم بانوی کرامت و حضور در نماز جماعت از جمله برنامه‌های فرهنگی و معرفتی بود که در این اردوی دو روزه انجام شد.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما