پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
مصاحبه
ثبت نام طلاب علاقمند به فعالیت در کارگروه فضای مجازی
معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) از ثبت نام طلاب علاقمند به فعالیت در کارگروه فضای مجازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)، خانم حیدری معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه طی گفت و گویی در خصوص تبلیغ مجازی مبلغان این موسسه اظهار داشت: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با استفاده از ظرفیت به وجود آمده در ایام کرونا توانست از تهدیدها فرصتی برای تبلیغ بسازد و با تشکیل گروه های تبلیغ مجازی فعالیت‌های طلاب در فضای مجازی را سامان دهی نماید.
 وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی می فرمایند: ابزارهای هنری بی شک، رساترین، بلیغ‌ترین وکاری‌ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است .باتوجه به تاکید معظم له گروه تولید محصول با هدف تولید آثار هنری و بردن مفاهیم دینی در قالب یک پیام هنرمندانه تشکیل شد. این گروه با ظرفیت طلاب موسسه و ساماندهی طلاب سایر حوزه های قم و شهرستان‌ها به تولید بیش از 1000عکس نوشته،کاربرگ نقاشی برای مناسبت‌های مذهبی، کلیپ‌های کارشناسی اساتید مطرح چون حجت الاسلام والمسلمین هادی ، مبین صالحی و..، بازی‌های جذاب، معرفی کتاب و سایت، پادکست‌های صوتی و.. نمود.
معاون تهذیب و امور فرهنگی افزود: این محصولات در کانال گنجینه به آدرس ganjinehasar@ در پیام رسان ایتا بارگزاری می شود و محتوای ارائه شده به طلاب در قالب مباحث روز جامعه با هدف تعمیق باورها و با توجه به مسائل میز اخلاق، خانواده و سبک زندگی قطب‌های دفتر تبلیغات است.
 وی گفت: در این راستا آموزش‌هایی برای همکاران موسسه نیز قرار داده شد. کلاس آموزش تدوین با نرم افزار پریمیر و فتوشاب از جمله دوره‌هایی بود که برای همکاران موسسه با هدف آشنایی و استفاده از ظرفیت آنان برگزار شد.
خانم حیدری در پایان سخنان خود افزود: به زودی به صورت رسمی از کانال گنجینه و صفحه آپارات گنجینه رو نمایی خواهد شد. اما علاقمندان می توانند با عضویت در کانال از مطالب بارگزاری شده جهت تبلیغ مجازی بهره ببرند.
 شایان ذکر است علاقمندان به فعالیت در کارگروه فضای مجازی موسسه می توانند جهت ثبت نام به لینک . https://b2n.ir/589306  مراجعه نمایند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما