جمعه 31 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
پست متنی
ثبت نام طلاب علاقمند به نویسندگی یادداشت و پست متنی جهت همکاری در تولیدات کانال گنجینه
معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) از ثبت نام طلاب علاقمند به نویسندگی یادداشت و پست متنی جهت همکاری در تولیدات کانال گنجینه (ganjinehasar@)خبر داد .
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)، خانم حیدری طی گفت و گویی در خصوص تبلیغ مجازی مبلغان این موسسه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در زمینه هنر نویسندگی می فرمایند: هنر، عبارت است از: كیفیت بیان و ادای یك مطلب به شكلی زیبا و ظریف و توأم با ذوق. این را ما هنر می‏گوییم كه شامل: سخن گفتن، شعر گفتن، داستان نوشتن، نویسندگی‏های هنرمندانه و انواع و اقسام شاخه‏های گوناگون، هنر می شود. در هنر اصل این است كه آن هنرمند، یك پیام و مقصود و مضمونی در ذهن داشته باشد و بخواهد آن را به مخاطبین خودش تعلیم بدهد و به ذهن‏ها و دل‏ها برساند و در آن رسوخ بدهد. دوم این كه آن كار را با ظرافت و زیبایی و به صورت جاذبه دار انجام دهد؛ كه این را ما هنر می‏گوییم و هنر را به این ترتیب تعریف می‏كنیم .با توجه به این فرمایش مقام معظم رهبری، موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با استفاده از ظرفیت تبلیغ مجازی طلاب توانست شاهد تولیدات خوبی در زمینه آثار هنری باشد. بعد از رصدهای تخصصی در نیازهای مبلغان شاهد خلا در وجود پست‌های متنی جذاب  باموضوعات خانواده، اخلاق، سبک زندگی ،کودک، قرآن و... بودیم.
معاون تهذیب و امور فرهنگی موسسه معصومیه در ادامه سخنان خود افزود: در این راستا تیم تولید محتوا بامدیریت معاون پژوهش موسسه وبا هدف آماده سازی فیش های محتوای متنی و ساماندهی طلاب در زمینه پست های متنی تشکیل شد.
وی تصریح کرد: این گروه با توجه به محورهای مختلف ارائه شده توسط قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی، آیات، روایات و سخن بزرگان پیرامون این موضوع، به صورت یادداشت، پست متنی و معرفی کتاب توسط کارشناسان و تعدادی از اساتید و طلاب مؤسسه فعالیت خود را آغاز کرد و پس از بررسی و تأیید محتواهای به دست آمده، جهت استفاده گروه تولید محصول به کانالی با نام تولید محتوا منتقل شد. لازم به ذکر است که در این طرح، بیش از 20 نفر در حال فعالیت می باشند و تاکنون حدود 500 محتوا تولید شده است.
خانم حیدری در پایان سخنان خود ضمن اشاره به امکان فعالیت طلاب علاقمند افزود، طلاب گرامی که  می‌توانند به همراه نام، کد طلبگی، مدرسه محل تحصیل، شهرمحل سکونت، تلفن، میزان تحصیلات حوزوی و دانشگاهی یک نمونه از آثار پست متنی خود را در محورهای تحکیم مبانی خانواده، تعمیق ایمان و باورهای دینی، تربیت فرزند، سواد مصرفی کالاهای فرهنگی، ترویج فرهنگ قرآنی، اخلاق به آیدی pajoheshfm@ ارسال نمایند


 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما