جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
تجدید عهد طلاب با سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)



به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
تجدید عهد طلاب با سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)
هم‌رکاب شهید سلیمانی:
خروج مفتضحانه آمریکا از خاورمیانه همان انتقام سخت خون شهید سلیمانی است/ حاج قاسم جرعه نوش مکتب فاطمی بود
مدافع حرم و هم‌رکاب شهید سلیمانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که انتقام سخت خون حاج قاسم از دشمنان و به ویژه آمریکا گرفته خواهد شد، گفت: این انتقام سخت گرفته شد، ولی دشمن با مشغول کردن مردم جهان، به ویروس کرونا نگذاشت این انتقام را مردم لمس کنند
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران)، حجت الاسلام والمسلمین مهدی دیانی در یادواره تجدید عهد طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران با سردار آسمانی که 6 دی ماه 1400 برگزار شد، با بیان این که هر فردی که با تمام وجود، جان، مال و زندگی خود را در مسیر الهی قرار دهد و جرعه نوش مکتب فاطمی شود خداوند او را ماندگار می کند، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه عینی شاگردی در این مکتب است که چون صاحب سرّ حضرت فاطمه(س) شد، خداوند محبت او را در دل عالمیان قرار داد.
وی افزود: حاج قاسم شخصیتی بود که در مکتب حضرت صدیقه طاهره(س) درس خواند و عاشق خدا شد و همین عشق به خدا بود که باعث شد وجود او در جامعه حکمرانی کند و در تمام تنگناها و سختی ها اطرافیان به سبب او آرام شوند.
هم‌رکاب سردارشهید سلیمانی، عشق به خدا و شهادت طلبی را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: حاج قاسم کسی بود که شهادت به دنبال او بود و هر کجا می رفت، شهادت به دنبال او می دوید و راه او نیز با شهادت کامل شد.
وی، باور به درستی راه و ایمان به پیروزی، را از دیگر ویژگی های حاج قاسم دانست و خاطرنشان کرد: این باور سبب شده بود سردار دلها عاشقانه راه را بپیماید و همیشه و جلوتر از دیگران در خط مقدم مقاومت و نوک پیکان مبارزه بود.
حجت الاسلام والمسلمین دیانی با بیان این که وعده الهی «پیروزی حق بر باطل» بر حاج قاسم و نیروهای مقاومت چنان تأثیر گذاشته بود که بدون واهمه به دل دشمن و سختی ها می رفتند، گفت: ایمان به وعده الهی، نمونه عملی کار برای خداست که در مسیر انقلاب اسلامی هنوز به کمال نرسیده ایم و باید به این بلوغ برسیم تا بتوانیم اثربخش باشیم.
وی با اشاره به این سخن رهبری که هنوز به دولت اسلامی نرسیده ایم، بیان داشت: دولت اسلامی، دولتی است که در آن عدالت علوی ایجاد شود و حاج قاسم کسی بود که در میدان، دولت اسلامی را ایجاد کرده بود.
این مدافع حرم با بیان این که ویژگی دیگر شهید سلیمانی عبور از دنیا بود، افزود: کسی که اهل عبور از دنیا و رسیدن به کمال باشد، همه اطرافیان را نیز از دنیا عبور داده و به رستگاری خواهد رساند و نمونه عینی و عملی عبور از دنیای حاج قاسم سلیمانی این بود که حدود 30 و اندی سال حقوق جانبازی خود را از حساب برداشت نکرده بود و به شهید پورجعفری گفته بود که تمام این مبلغ، برای خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون هزینه شود.
وی در پایان با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که انتقام سخت خون حاج قاسم از دشمنان و به ویژه آمریکا گرفته خواهد شد، گفت: این انتقام سخت گرفته شد، ولی دشمن با مشغول کردن مردم جهان، به ویروس کرونا نگذاشت این انتقام را مردم لمس کنند و این در حالی است که طی مدت 2 سال بعد از شهادت حاج قاسم، آمریکا با خفت رو به رو شده و پایگاه های خود را یک به یک جمع آوری می کند و امروز شکست بزرگ و مفتضحانه ای را در خاورمیانه متحمل شده و روز به روز به اضمحلال و نابودی نزدیک می شود.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما