جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
جلسه تعامل موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن



به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در جلسه ای که با رئیس میزتوسعه وتعمیق  فرهنگ قرآن، حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده ، با هدف تعامل این موسسه با میز قرآن برگزار شد؛ اظهار داشت: به لحاظ ضرورت قطبی شدن برنامه‌های موسسه، جلساتی با حجت الاسلام والمسلمین سبحانی رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با جریانها و فرق انحرافی و دبیران محترم میزها در پایان سال 1399داشتیم و مقرر شد جلساتی به صورت تخصصی و کاربردی و جزیی‌تر با حضور مدیر، معاونین، مدیران گروه ها موسسه، و رئیس و دبیران میزها برگذار شود .
 رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) تصریح کرد: در جلسه هماهنگی و همفکری که با دبیران میزهای سه گانه قطب‌های تعمیق ایمان دینی صورت گرفت؛ مقرر شد این جلسات را ابتدا از میز قرآن آغاز کنیم.
وی قطبی سازی رشته های موسسه، آموزش‌های دروس آزاد، تشکیل هسته‌های پژوهشی، هدایت و حمایت از پایان نامه‌هایی که در مجموعه انجام می‌گیرد را به عنوان محور هایی که در جلسات گذشته مطرح شد، عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت توانمندسازی مرکز پژوهش‌ها در بحث‌های مربوط به زنان گفت: اولین قدم در این راه توانمندسازی مرکز پژوهش ها در بحث های قرآنی مربوط به زنان است با دقت در پژوهش های انجام شده متوجه میشویم که کار جدی پژوهشی مربوط به مسائل زنان انجام نشده است.
وی نبودن بودجه، موازی سازی کارهای پژوهشی، عدم پیشینه شناسی در انتخاب پروژه و عدم اطلاع مراکز پژوهشی از نحو و روند فعالیت‌های صورت گرفته یکدیگر را از جمله آسیب هایی که در امر پژوهش وجود دارند دانست.
آقای غرسبان دبیر میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن نیز در پایان این جلسه گزارش اجمالی از فعالیت های انجام شده توسط این میز ارائه داد.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما