پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
انقلاب اسلامی ایران، کل استکبار جهانی را زیر سوال برده است.



در موسسه معصومیه خواهران صورت گرفت:
حجت الاسلام والمسلمین رهدار:
انقلاب اسلامی ایران، کل استکبار جهانی را زیر سوال برده است.
حجت الاسلام و المسلمین رهدار در نشست بصیرتی که به همت معاونت تهذیب و امور فرهنگی این موسسه برگزار شد گفت: امروز ما دستاوردهایی در حوزه نظامی و پزشکی داریم که جزو برندهای تمدنی ماست.
به گزارش روابط عمومی موسسه  آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران  حجت الاسلام و المسلمین رهدار در نشستی که نهم آبان ماه1401 درجمع طلاب این موسسه  برگزار شد به تحلیل مسائل روز و اغتشاشات اخیر در ایران پرداخت و گفت: نظام بین الملل از همان اول انقلاب در مسائل داخلی ما دخالت کرده و دلیلش این است که در میان جنبش های اسلامی دویست سال اخیر در سراسر جهان فقط انقلاب اسلامی ایران است که در شعاع خودش افق های بین المللی را گنجانده است و این طبیعی است که استکبار جهانی از روز نخست در برابر ما صف کشیده است.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن به صورت سنگین در فضای داخلی کشور ما سرمایه گذاری کرده است، به تحلیل آشوبهای فتنه سال ۸۸ تا کنون پرداخت .
وی با بیان اینکه طبعا رسانه ای که در دست دشمن است،البته مهمترین کارش تحریف است،گفت: جمهوری اسلامی به رغم فشارهایی که متوجهش می‌شود باتوجه و لطف الهی ازتاب آوری خیلی بالایی برخوردار است و به کوری چشم دشمنان، همچنان به قوت خودش پابرجاست و به جلو می رود.
 حجت الاسلام و المسلمین رهدار در ادامه سخنان خود افزود: ما با اعتراض مردم مشکل نداریم، ما با شعارهایی مشکل داریم که لا به لای اعتراضات نه مطلوب مردم و نه مطالبه مردم است. نباید بحران ها و شورش ها را طوری جمع کنیم که نتیجه اش آتش زیر خاکستر باشد.
وی تصریح کرد: مشکلاتی از این دست را مردم باید حل کنند، مردم باید اگاه شوند که راه اعتراض شکستن و تخریب اموالی که  ازخودشان است، نیست.مردم باید بدانند که چگونه اعتراض کنند .به گونه ای که اولا دشمن در میان آنها نفوذ نکند تا اعتراض آن ها را مصادره به نفع مطلوبات خودش نکند ،ثانیا، اعتراض آن ها اهداف متناقضی را بوجود نیاورد.

حجت الاسلام و المسلمین رهدارضمن تاکید بر مساله جهاد تبیین افزود: ما باید بحران را به گونه‌ای حل کنیم که برگشت ناپذیر شود. باید تاکتیک و راهبرد جدید تولید کنیم.
 شایان ذکر است در پایان این نشست به سوالات مطرح شده  طلاب پاسخ داده شد.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما