پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
پیام های حراستی
راه های مبارزه با تخلیه تلفنی و تلفن های مشکوک - بخش دوم



11 ) از دادن شماره تلفن های غیر عمومی به افراد ناشناس خودداری کنید.

12 ) در صورتی که تماس گیرنده به موارد ضعف شما اشاره کند، یا در صورت ندادن اطلاعات تهدید به از دست دادن شغل یا گزارش به رده های بالاتر نماید، اعتنا نکنید.

13 ) بعضی وقتها تماس گیرنده، اتفاقِ مدنظر را به صورتی تعریف می نماید تا مخاطب تحریک شده و اطلاعات جزئی تری بدهد، لذا مراقب باشید .

14 ) اگر فردی تماس گرفته و اطلاعات آشکاری راجع به موضوع دارد ، دلیل صاحب نظر بودن او نیست پس به او اعتماد نکنید.

15 ) جاسوس ها از علاقه نیروهای یک سازمان در جهت راه اندازی کار سازمان های دیگر استفاده کرده و در ساعات غیر اداری تماس گرفته ، خود را مسئول سازمان دیگر معرفی می کنند ، پس با سوال و جواب زیرکانه ادعای او را بررسی کنید.

16 ) اساس تخلیه تلفنی بر غفلت و فریب است، مواظب غفلت خود و فریبکاری دشمن باشید.

17 ) در مکالمات تلفنی از ارائه اخبار و اطلاعات طبقه بندی شده، به شدّت خودداری فرمائید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتربيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما