جمعه 31 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
برگزاری جشن میلاد صدیقه طاهره(س) در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه



 جشن میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) ویژه اساتید، طلاب، همکاران و همسران کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عصر امروز با سخنرانی خانم دریاباری در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه معصومیه خواهران، خانم دریاباری از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی به تبیین سیره و منش بانوی گرامی اسلام حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: خدای متعال نور حضرت زهرا(س) را در صلب پیامبر خاتم که از همه انبیاء افضل است قرار داده است و نور مطهر ایشان مستقیما از سوی خدای متعال است.
وی افزود: سایر پیامبران الهی همچون حضرت عیسی، حضرت موسی و سایر انبیای الهی این صلاحیت را نداشتند که نور وجودی حضرت زهرا(س) را دریافت کنند و این شایستگی و صلاحیت تنها در وجود مقدس نبی مکرم اسلام(ص) قرار داده شده است.
این استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به ام الائمه بودن حضرت فاطمه(س) خاطرنشان ساخت: ام الائمه بودن آن حضرت یعنی اینکه نور ائمه اطهار(ع) از این مادر دریافت و گرفته شده است و این فضیلت بزرگی برای آن حضرت است.
خانم دریاباری ابراز داشت: حضرت زهرا(س) فاطمه نامیده شده است چرا که امت گنهکار نبی مکرم اسلام(س)  را از آتش جهنم جدا می کند و در عوالم بالا منصوره است چون در قیامت نصرت شفاعت را به فاطمه زهرا(س) خواهند داد.
خاطرنشان می شود: در ادامه این برنامه دو بانوان مستبصر که به تازگی به مذهب حقه شیعه اثنی عشری مشرف شده اند از روایت تحول و هدایت خود سخن گفتند.
همچنین: اجرای برنامه های شاد و متنوع برای مادران و دختران، مولودی خوانی توسط مادحین اهل بیت(ع)، اجرای گروه سرود دختران، اجرای مسابقه به همراه اهدای جوایز و نورافشانی شب میلاد بهترین مادر، از دیگر برنامه های انجام شده در این مراسم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما