پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
مراسم زیارت عاشورا و روایتگری هشت سال دفاع مقدس و و دفاع از حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.



  به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با ایام رحلت جانگذار نبی مکرم اسلام(ص) و ایام شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی(علیهما السلام) مراسم قرائت زیارت عاشورای امام حسین (ع) با نوای ذاکر اهل بیت (ع)  جناب آقای رسولیان در جمع معاونین و کارکنان این موسسه  قرائت شد.
در ادامه جناب آقای سیاری  روایتگر خاطرات هشت سال دفاع مقدس، مطالبی را از شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم اهل بیت(ع) بیان کرد.
وی ضمن گرامیداشت  چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: کسی جز شهید زنده نیست و حیات دیگران هم اگر باشد به برکت شهدا و شفاعت شهدا است. سالها قبل در چنین روزهایی رژیم بعثی عراق به فرماندهی صدام ملعون با حمایت همه‌ جانبه استکبار جهانی حمله سراسری خود را به خاک مقدس ما آغاز کرد همان لحظات اول خیلی ها ترسیدند حضرت امام (ره)، مرد بزرگ الهی همان لحظات اول فرمایشی داشتند که: دزدی آمد سنگی انداخت و فرار کرد؛ همه با این جمله ی امام(ره) روحیه گرفتند و شیر زنان، شیر مردان، جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به سوی جبهه ها رهسپارشدند.
راوی جبهه های دفاع مقدس، در خصوص رشادت های رزمندگان اسلام افزود: این بچه‌ها، کربلایی دیگر رقم زدند این بچه‌ها از جانشان از مالشان از آبرویشان هزینه کردند و ما هم باید از جان و مال و آبروی مان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه کنیم.
وی در پایان سخنان خود با یاد شهیدان وطن و ذکر خاطرات، از مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب تربیتی یاد کرد و اظهار داشت:  مکتب حاج قاسم یعنی نگاه تربیتی، یعنی تربیت صحیح اسلامی، یعنی هم تربیت مستقیم و غیرمستقیم ، یعنی حاج قاسم خودش را خوب تربیت کرد و خوب تربیت شد و هم در کنار خودش خیلی ها را تربیت کرد. مکتب حاج قاسم یعنی باب الحوائجی یعنی مستجاب الدعوه بودن.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما