جمعه 10 فروردين 1403  
 
اردوها
اردو
اردوی مشهد مقدس ویژه خواهران ممتاز طلبه
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) به منظور تجلیل از خواهران ممتاز طلبه و با انگیزه ایجاد زمینه های بهتر تهذیب در علمِ نخبگانِ این مؤسسه، اردوی مشهد مقدس ویژه خواهران ممتاز طلبه، برگزار گردید. بنا بر گزارشات رسیده، در این اردو، جمعی از ممتازین فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مؤسسه در قالب تور زیارتی- سیاحتی- فرهنگی به مشهد مقدس اعزام شدند.
بنابر این گزارش و در پی هماهنگی های انجام شده با آستان قدس رضوی، خواهران نخبه مؤسسه از امکان بازدید از حرم مطهر و اماکن و موزه های آستان قدس رضوی برخوردار شدند.
برابر نظر سنجی های صورت گرفته از طلاب حاضر در اردو، برنامه های محتوایی اردو حتی بیش از برنامه های سیاحتی آن با استقبال خواهران مواجه شده است. و در این اردو  بخشهای متنوعی چون کارگاه مهدویت پژوهی در حرم مطهر و نیز حضور طلاب در مراسم روضه رضوان آستان قدس رضوی، نظر مساعد و تقدیر طلاب را به همراه داشت.
لازم به ذکر است که به زودی دل نوشته های جمع آوری شده طلاب در این اردو، از طریق سایت معصومیه به نشانی: www.masoumiyeh.ir و کانال تلگرامی آن در معرض دید علاقمندان به حضرت علی بن موسی الرّضا-علیه السلام- قرار خواهد گرفت.

 
 
امتیاز دهی
 
 


خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما