جمعه 10 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
حضور فعال غرفه موسسه در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای دفتر پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی



به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) پنجمین نمایشگاه دستاوردهای دفتر پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور حجج اسلام والمسلمین علی امینی معاون منابع انسانی قوه قضائیه، احمد واعظی رییس این دفتر و معاونان و مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی، پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی برگزار شد و پس از افتتاحیه این نمایشگاه، از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلین امینی پس از در جریان قرار گرفتن فعالیت‌های بخش‌های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی،.با بیان اینکه مطالعات سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی به نیازهای نظام اسلامی به شیوه مطلوب پاسخ داده است، اظهار داشت: کاری که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام می‌شود در تراز حوزه علمیه از سطوح عالی برخوردار است.

وی افزود: از دفتر تبلیغات اسلامی به‌عنوان واسطه‌ای نقش‌آفرین میان نظام، جامعه اسلامی و بدنه حوزه یاد کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید با یک کارکرد جدید حضور خود را در بدنه حوزه پررنگ‌تر کند.

معاون قوه قضائیه تصریح کرد: محیط‌هایی همانند دفتر تبلیغات اسلامی به علت استقلالی که دارند می‌توانند موجب تحول و تغییر شوند؛ اینکه مقوله‌هایی همانند تحول و نوآوری در گفتمان برخی اشخاص مطرح می‌شود نشان می‌دهد که عملکرد دفتر تبلیغات اسلامی بر حوزه علمیه تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی «معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر ۲۷۰ دستاورد پژوهشی و فناوری در دفتر تبلیغات اسلامی به دست آمده است، اظهار کرد: ۲۵۹ مورد از این دستاوردها به کتب و دیگر موارد به سایت‌ها و فناوری‌های نوین اختصاص دارد که در این نمایشگاه رونمایی شده است.

موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه نیز با برپایی غرفه دستاوردهای پژوهشی خود در این نمایشگاه با حضور فعالانه  در این امر مشارکت داشت.


 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما