پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
معارفه خانم پیشوایی به عنوان مدیر گروه مطالعات کاربردی اخلاق و تربیت در مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه

مراسم معارفه خانم پیشوایی به عنوان مدیر گروه مطالعات کاربردی اخلاق و تربیت در مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه با حضور رئیس و معاونان این مؤسسه برگزار شد


به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) رئیس این مؤسسه حجت الاسلام والمسلمین عشرتی ضمن خیرمقدم به خانم پیشوایی، مدیر گروه مطالعات کاربردی اخلاق و تربیت در مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه، گفت: هدف مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه در مباحث علمی، حل مسائل قطب‌ها و میزها است که می‌تواند برای فرهنگ عمومی جامعه و فضای پژوهشی کشور  مفید و مؤثر باشد.
وی افزود: در میزهایی که ذیل قطب‌های چهارگانه دفتر تعریف شده، مسائل مختلفی مورد توجه قرار گرفته است. از آن‌جا که سرعت تغییر و تحولات در جامعه بسیار بالا است، نباید موضوعات میزها زمان زیادی معطل بمانند؛ بلکه باید به سرعت مورد تحقیق قرار گیرند و حل و فصل شوند. در عین حال، ما می‌توانیم موضوعات جدیدی را متناسب با نیازهای روز به میزها پیشنهاد دهیم تا مجموعه ما چابکی و پویایی خود را نشان دهد.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی تصریح کرد: دیدگاه رئیس دفتر تبلیغات در تأسیس مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه این بوده است که مرکزی پژوهشی در تراز بانوان فرهیخته حوزوی ایجاد شود. البته جهت‌گیری دفتر در چند سال اخیر تغییرات زیادی کرده و قرار شده است که فعالیت‌ها به صورت موضوع‌محور و مسئله‌محور تعریف شوند و تمام مراکز وابسته به دفتر نیز در همین چارچوب حرکت کنند. بنابراین، ما موظف‌ایم هماهنگ با مسائل مطرح در میزها و قطب‌ها پیش برویم.
رئیس مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران اضافه کرد: علاوه بر تطبیق فعالیت‌های پژوهشی مرکز با مسائل میزها و قطب‌ها، لازم است موضوعات رساله‌های سطح چهار به این سمت و سو سوق داده شوند تا از ظرفیت پژوهشی طلاب مؤسسه نیز به خوبی استفاده شود.
حجت الاسلام والمسلمین عشرتی اضافه کرد: با حضور خانم پیشوایی، إن شاءالله گروه مطالعات کاربردی اخلاق و تربیت جان تازه‌ای خواهد گرفت و پژوهشگران می‌توانند موضوعات بیشتری را مورد تحقیق و پژوهش قرار دهند.
در پایان این مراسم، خانم خاضعی‌نیا رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه، گزارشی اجمالی از کارهای انجام شده و در دست اقدام در مرکز پژوهش‌های اسلامی معصومیه ارائه نمود.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما