پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
انتصاب حجت السلام والمسلمین سید حسین حیدری به عنوان مدیر گروه اخلاق، تربیت و مشاوره اسلامی



در موسسه معصومیه خواهران صورت گرفت:
تودیع ومعارفه مدیر گروه اخلاق و تربیت اسلامی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران برگزار شد
دراین مراسم رئیس موسسه معصومیه خواهران حجت الاسلام والمسلمین عشرتی ضمن تبریک دهه ولایت به بیان جایگاه و اهمیت رشته اخلاق، تربیت و مشاوره اسلامی پرداخت و با بیان تاریخچه این رشته در حوزه علمیه بر اهمیت این رشته تاکید کرد.
وی افزود: رشته تربیت دینی کودک ونوجوان و مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی از جهت زمانی جز رشته های متاخره موسسه است که با استقبال بالای طلبه‌ها روبرو شده است و بحمدالله حوزه علمیه تلاش کرده است علاوه بر رشته‌های فقه، اصول، کلام، تاریخ اسلامی و رشته‌های مختلفی که در از دیرباز در حوزه‌ها وجود دارند رشته تربیت دینی کودک ونوجوان و مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی را به خاطر نیازی که از طرف جامعه احساس می شد به رشته های تحصیلی حوزه‌های علمیه اضافه کند.
رئیس موسسه معصومیه خواهران هدف رشته‌های تربیت دینی کودک و نوجوان و مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی را تربیت نیروهای توانمند در بحث مشاوره و توانمندسازی مربیان در زمینه تربیت دینی کودک و نوجوان دانست و گفت: اگر بار این مسئولیت را به خوبی به دوش بکشیم و به سرانجام برسانیم یک بخش از وظایف خود را انجام دادیم.
وی در ادامه بیانات خود ضمن تقدیر و تشکر ازحجت الاسلام والمسلمین فدایی مدیر گروه اسبق رشته اخلاق وتربیت اسلامی موسسه معصومیه خواهران اظهار داشت: برادر عزیزمان حجت الاسلام والمسلمین فدایی در این ۴ سال زحمات زیادی در زمینه پایان‌نامه ها کشید؛ پیگیری امور را خالصانه داشت و دلسوزی ایشان قابل تقدیر است برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون داریم.
درادامه حجت الاسلام والمسلمین عشرتی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین فدایی در ایام تصدی خود، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حیدری را به سمت مدیر گروه اخلاق، تربیت و مشاوره اسلامی موسسه معصومیه خواهران منصوب کرد.
حجت الاسلام والمسلمین فدایی نیزضمن تشکر از رئیس و معاونین موسسه بخاطر حسن اعتماد شان در ایام تصدی خود، گزارشی از برنامه‌های انجام شده ارائه داد وگفت: ان شا الله نتیجه زحمات انجام شده مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.
درادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین حیدری از زحمات حجت الاسلام فدایی قدردانی نمود و برای ایشان توفیق روز افزون از خداوند خواستار شد. .
معاونین موسسه نیز در پایان این جلسه ضمن خوش آمد گویی به حجت الاسلام والمسلمین حیدری و آرزوی موفقیت برای وی، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین فدایی تشکر و قدردانی کردند.
 شایان ذکر است لوح تقدیر از طرف رئیس موسسه به مدیر گروه اسبق رشته اخلاق، تربیت و مشاوره اسلامی این موسسه  تقدیم شد.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما