پنجشنبه 9 فروردين 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
آییـن رونمایی ازکتاب «سیره امام رضا (علیه السلام) در رویارویی با تعارض‌های خاندان علوی»



در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران صورت گرفت:

کتاب «سیره امام رضا(علیه السلام) در رویارویی با تعارض‌های خاندان علوی»یکی از آثار منتشر شده در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، به عنوان اثر فاخر در سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی معرفی و رونمایی شد

 به گزارش روابط عمومی موسسه معصومیه خواهران مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره کتاب سال رضوی، صبح چهارشنبه ۲۹ تیر در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم تولیت آستان قدس رضوی حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی عبدالحمید طالبی، حجت الاسلام و المسلمین غلامعباس عشرتی، رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگ و هنر حضور داشتند.

کتاب «سیره امام رضا (علیه السلام) در رویارویی با تعارض‌های خاندان علوی» نوشته فاطمه ایزدشناس، دانش‌آموخته سطح سه رشته تاریخ اسلام موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه است که در این مراسم به عنوان اثر فاخر معرفی و رونمایی شد.

در فصل اول کتاب مذکور، سیره امام رضا (علیه السلام)در رویارویی با تعارض‌های سیاسی ـ اجتماعی خاندان علوی در دو مقطع زمانی پیش از ولایتعهدی و پس از آن مورد بررسی قرار گرفته است و در فصل دوم نیز به سیرۀ حضرت در مواجهه با تعارض‌های فرهنگی ـ اعتقادی این خاندان از جمله مقابله با مسائل برخاسته از ایجاد واقفیه و زیدیه پرداخته شده است.


 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما