محصولات روانشناسی
دوشنبه 16 تير 1393 سر دلبری
این کتاب پژوهشی به همت سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شده ، پیرامون راهکارهای کسب محبوبیت بوده که درباره انواع جذابیت‌ها، اهمیت روابط بین فردی، محبوبیت، مهارت‌های رفتاری و برخی عوامل دیگر مانند ایمان، عمل صالح و خواست و اراده خدا است.
محبوبیت یکی از خواسته‌های فطری آدمی است که هر فرد در راستای رفع نیازهای خود و افزایش لذت از زندگی به آن توجه می‌کند؛ با جست‌وجو در بین متون دینی می‌توان از مولفه‌های کسب موفقیت در جامعه آگاه شد.
مباحثی در زمینه جذابیت‌های ظاهری مانند پاکیزگی، آراستگی، مهارت‌های اخلاقی، فروتنی،‌ خوش‌گمانی، بخشندگی، وفاداری و بردباری در این کتاب ارائه شده ‌است.
مهارت‌های رفتاری، گشاده‌رویی، خیرخواهی، ابراز دوستی و محبت و هدیه دادن، ایمان و عمل صالح را از عناوین دیگر این کتاب است. تاثیر شگرف احترام نسبت به هم‌نوعان در ایجاد الفت و صمیمت سبب شده تا بیشتر توصیه‌‌های معصومان به منظور رعایت این اصل باشد، زیرا این رفتار؛ محبت شنونده را در دل گوینده بیشتر می‌کند و در مقابل بی‌توجهی به سخن متکلم میوه تنفر و انزجار در دل گوینده می‌کارد.
به همین دلیل مشاهده می‌شود حتی کودکان به این مسئله حساس هستند و بی‌توجهی به سخنانشان را بر نمی‌تابند.
در این کتاب با استفاده از آموزه‌های حدیثی راهکارهای کسب محبوبیت ارائه شده است.
 
امتیاز دهی
 
 


          اطلاعات تماس
نشانی: قم - بلوار امین - سه راه سالاریه - به طرف میدان ارتش

تلفن : 321160 (025)

نمابر: 32909660 (025)
   خدمات
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما