جمعه 7 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
ویژه نامه ها
اطلاعیه
موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه
بیانیه موسسه معصومیه در بزرگداشت حماسه 9 دی
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم مومن و سلحشور ایران اسلامی در سه دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده اند و به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب ، با کمک توجهات حضرت بقیه الاعظم و تحت رهبری های امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و با بصیرت انقلابی تمام توطئه ها را ناکام ساخته اند. حضور پرشکوه و یکپارچه نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران ، پیام ولایت مداری ملت ایران را به جهانیان فریاد زد و نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهداو امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف کند.
همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند: " این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد" . همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
  در شرایط امروز عده ای تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی عمومی بکار بسته اند تا نظام را ناکارآمد نشان داده و در راه پیشرفت کشور سنگ اندازی کنند؛ بصیرت و توجه بیشتری را نسبت به گذشته طلب می کند؛ چرا که عده ای در تلاشند تا مردم حماسه 9 دی را فراموش کنند و این حماسه ی بزرگ مردمی را کمرنگ کنند. اما مردم بصیر و انقلابی مثل همیشه محکم و استوار در صحنه حضور دارند و اجازه جولان به فتنه گران و سودجویان نخواهند داد. یوم الله 9 دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند . این حماسه بزرگ حاصل حضور جوانان بود و با این حضور جایگاه رهبر دینی و ولایت فقیه در جامعه غرب روشن شد.
 روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه بر خود لازم می داند تا اعلام کند خانواده بزرگ معصومیه خواهران نیز دوشادوش مردم ایران اعم از طلبه و دانشجو، بازاری و کارمند و ارتشی در 9 دی ماه امسال باز هم در یک حضور به یادماندنی؛ خواسته و اعتقادات خود را یکبار دیگر بیان خواهد کرد و از یک امتحان بسیار دشوار سربلندانه بیرون خواهد آمد چرا که می داند دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهای خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم. در سالگرد حماسه ماندگار 9دی بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم و بر همه کج فکران بداندیش با صدایی برخاسته از حلقوم شهیدان انقلاب اسلامی فریاد می زنیم که:
با ولایت رهسپاریم تا شهادت

 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما