جمعه 7 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
آغاز سال تحصیلی
برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی با سخنرانی رئیس محترم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)

رئیس محترم مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور:

هدف را گم نکنید، هدف از تحصیل حوزه‌های علمیه رسیدن به مدارک و مدارج نیست. شما آمده اید باز پژواک پیام پیامبرانتان باشید.
به گزارش روابط عمومی موسسه حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت پور رئیس محترم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی که در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام حزن اهل بیت(علیه السلام) و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 98-99  با استناد به آیه 115 تا 120 سوره توبه اظهار داشتند: پیامبر (ص) پس از رفع مشکلات استقرار نظام اسلامی دو اقدام مهم برای گسترش دین انجام دادند و آن نصب مولای متقیان به عنوان امام و دیگری تربیت مبلغ بود.

 ایشان در ادامه سخنان خود بزرگترین جنبه مورد توجه در راستای تحصیل در حوزه‌های علمیه را گم نکردن هدف دانستند و افزودند: بزرگترین جنبه مورد توجه بنده به عنوان خادم این است که هدف را گم نکنید، هدف از تحصیل حوزه‌های علمیه رسیدن به مدارج و مدارک نیست. شما آمده‌اید باز پژواک پیام پیامبرانتان باشید ودریچه معنویت را به روی مردم باز کنید.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور بزرگترین و سخت‌ترین ماموریت پیامبران را باز نمودن چشم مردم به جهان باطن و کنار زدن غفلت از جلو چشمان آن‌ها معرفی نمودند و تصریح کردند: کار شما این است که مردم بدانند در کنار روابط مادی، روابط معنوی وجود دارد. اینکه مردم (و لَا حَول وَلا قوة اِلا بِالله ) را باور کنند کار بزرگ انبیاء و شما است.

رئیس محترم مرکز مدیریت حوز‌ه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در پایان سخنان خود افزودند: تفقه در دین باید به ما توانی بدهد که اولا مردم را تسلیم عالم معنا کنیم و ثانیاً این مردمِ تسلیمِ امر معنا را مومن، باورمند و دارای اطمینان خاطر به آن عالم نمائیم.

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما