جمعه 7 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
..
نشست
نشست فرهنگی با حضورحجت‌الاسلام هاشمی با موضوع«شناخت و نقد جریان افراطی‌گری شیعه»

به گزارش روابط عمومی موسسه معصومیه نشست فرهنگی با موضوع شناخت و نقد جریان افراطی‌گری شیعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، درتاریخ 97/7/16 در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، از مهمترین نکات مورد توجه هر طلبه ی مبلغ را آشنایی با ذهنیت، نیازها، ظرفیت‌ها، پرسش‌ها و عملکرد مردم؛ در ماه‌های محرم و صفر دانست و گفت: یک مبلغ باید بداند که در فضای‌مجازی چه اطلاعاتی در خصوص مسائل مرتبط با اربعین حسینی(ع) منتشر می گردد.

وی افزود: 17درصد از از سوالاتی که از جانب زوار مطرح می شود؛ پیرامون آئین‌ها و آدابِ زیارت است که مبلغان باید در این زمینه پاسخگو باشند. ایشان اشاره نمودند ما باید علاوه بر ایجاد انگیزه نسبت به افرادی که در مراسم عظیم اربعین شرکت نموده اند؛ برای آنان که از این قافله جامانده و فرصت را از دست داده اند نیز مطالبی به عنوان جایگزین داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در پایان سخنان خود پس از معرفی جریان های افراطی گری شیعه، با اشاره به نشر برخی شبهات و تفرقه افکنی ها در سفر اربعین، این اختلاف افکنی ها را مورد نقد قرار داده و ترویج افکاری همچون اختلافات نژادی و قومیت، ملی‌گرایی افراطی(باستان پرستی)، الحادی(ضد دین)، مستشرقین، ضد مذهب و... را، ازجمله جریاناتی دانست که امروزه در شبهات وجود دارند.

شایان ذکر است این نشست با پاسخگویی به سوالات خواهران طلبه به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر.
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما