شنبه 8 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح 3، سطح 4 و بازپذیری سطح2



آزمون پذیرش حوزههای علمیه خواهران در مقاطع سطح 3 و 4 و بازپذیری سطح2 در تاریخ 98/3/25 در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه طی مصاحبه ای که با خانم محمدی معاون آموزش موسسه صورت گرفت، وی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در سطح 4 رشته های تفسیر تطبیقی، علوم و معارف قرآن، فقه خانواده و کلام اسلامی متقاضی داشته که علاوه بر این افراد که داوطلب خود موسسه معصومیه بوده‌اند افرادی دیگری که محل آزمون خود را این موسسه انتخاب کرده بودند نیز حضور داشتند.

وی افزود: داوطلبان آزمون سطح3 در رشته‌های مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، کلام اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، تربیت دینی کودک و نوجوان شرکت داشته‌اند و دو رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و تربیت دینی کودک و نوجوان، رشته‌های جدیدی هستند که امسال به لیست رشته‌های موسسه اضافه شده اند و در این زمینه پذیرش داشته ایم.

معاون آموزش موسسه در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌ها گفت: آزمون سطح سه فقط در نوبت صبح از ساعت ۱۰ تا 12:30 و آزمون سطح ۴  در دو نوبت  صبح و عصر به تفکیک تخصصی و عمومی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: نتایج  اولیه این آزمون در تاریخ ۲۵ تیرماه از طریق سایت  www.whc.ir اعلام خواهد شد.


 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما