چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
امضای تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران و مرکز نشر هاجر



در موسسه آموزش عالی معصومیه خواهران صورت گرفت:
مرکز نشر هاجر و مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران قم در نشستی مشترک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران این موسسه  میزبان مدیر نشر هاجر احمد شایانفر و همراهان وی بود.
در ابتدای این نشست حجت السلام و المسلمین عشرتی رئیس موسسه معصومیه خواهران ضمن اشاره به فعالیت نشر هاجر در زمینه چاپ و نشر آثار طلاب و اساتید، به موضوع برپایی نمایشگاه با تخفیف ویژه طلاب و معرفی کتاب برای آشنایی و عرضه به طلاب پرداخت.
در این نشست مقرر شد، با پیگیری‌های نمایندگان هر دو طرف، توزیع آثار، برپایی نمایشگاه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران و اختصاص کد تخفیف به طلاب صورت بگیرد و آثار ارزشمند و فاخری که مورد تأیید شورای کتاب مؤسسه معصومیه است، برای نشر هاجر ارسال و در صورت مصوب شدن، به چاپ برسد.
در این دیدار تائید شد، آثار طلاب با مشارکت مؤسسه معصومیه در سایت‌های اجتماعی برای ارتباط طلاب گذاشته شود و نشر هاجر آثار اساتید و طلابی که بیرون از نشر هاجر به چاپ رسیده را با محوریت زن و خانواده در سایت و فروشگاه نشر هاجر در معرض فروش قرار دهد.
در ادامه شایانفر مدیر نشر هاجر ضمن ابراز خرسندی از مقارن شدن امضای تفاهم نامه با روز علم بیان داشت خدمات نشر هاجر در امور چاپ و نشر کتاب باعث افتخار است و اولین بار است که تفاهم نامه‌ای بین موسسه حوزوی و نشر هاجر انجام می گیرد.
در پایان این دیدار، مسئولین نشر هاجر از موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران بازدید کردند و از طرف نشرهاجر اثر ارزشمند 30جلدی شعر مهدوی به کتابخانه این موسسه اهدا و کتاب3جلدی سریرسخن ( ره توشه) برای مبلغین مجموعه درنظر گرفته شد.


 

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما