جمعه 7 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
اخبار فرهنگی
برگزاری مسابقه کتابخوانی بین طلاب خواهر برای فصل تابستان و پاییز

برگزاری مسابقه کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بین طلاب خواهر (حضوری و غیرحضوری) برای فصل تابستان و پاییز
با توجه به تعداد کتاب ها و نمره ای که طلاب کسب می نمایند از امتیاز ارتقای رتبه تبلیغی برخوردار می شوند و از برندگان سال 96 در جشنواره کتاب یار تقدیر به عمل خواهد آمد.
دستورالعمل مسابقه سیر مطالعاتی (تابستان و پاییز 1396)
1.    این مسابقه با هدف "گسترش و تعمیم فرهنگ کتابخوانی "و در راستای ارتقاء سطح دانش طلاب و مبلغان در حوزه رسالت¬های تبلیغی و گسترش فرهنگ ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم ، در موضوعات مختلف تدوین شده تا داوطلبان محترم بتوانند بر اساس انگیزه و سلیقه مطالعاتی خود، در آزمون مورد نظر شرکت نمایند.
2.    تمامی طلاب  سطح 2 و 3 و 4 اعم از حضوری و غیر حضوری و اساتید، مدیران، معاونان، مشاوران، دانش آموختگان و مبلغان می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.
3.    داوطلبان می توانند به انتخاب خود در یک یا چند و یا تمامی کتاب های سطح علمی خود شرکت نمایند.
4.    در این دوره از مسابقات نیز مانند روال گذشته افزون بر کتب قبلی؛ کتاب های جدید در هر موضوع معرفی شده و متذکر می گردد شرکت در عناوین کتاب های گذشته، ویژه افرادی است که در مسابقات قبلی این کتاب ها شرکت نکرده و یا حد نصاب لازم را کسب ننموده باشند.
5.    فایل الکترونیکی برخی از کتاب ها بر روی پایگاه اطلاع رسانی farhangi.whc.ir موجود است.
6.    ناشرین و میزان تخفیف کتب به پیوست ذکر شده و معاونان محترم می توانند کتب مورد نیاز متقاضیان را از ناشران خریداری نمایند.
7.    لازم به ذکر است که سوالات و منابع  جدید مرحله سوم سیر مطالعاتی (تابستان و پاییز 96)  از تاریخ 96/4/28 بر روی پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی بارگذاری می گردد.
8.    مرحله اول آزمون به صورت کتاب باز در قالب 20 سؤال تستی  بوده و داوطلبان می توانند با مراجعه به منابع و از طریق مباحثه و هم اندیشی پاسخنامه را تکمیل و از تاریخ 96/7/12 تا تاریخ 96/7/26  با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی فرهنگی در آزمون مرحله اول شرکت نمایند.

راهنمای شرکت در مرحله اول مسابقات سیر مطالعات تابستان و پاییز

داوطلبان محترم سومین دوره سیر مطالعاتی (تابستان و پاییز 96 )؛

سلام علیکم؛

لطفا با دقت راهنمای ذیل را مطالعه و سپس در آزمون مرحله اول شرکت نمایید.

گام اول: ورود به سامانه کوثرنتبه آدرس kwosarnet.whc.ir 

گام دوم: کلیک بر روی منوی «ورود به سامانه ها مطابق شکل زیر »

گام سوم: کلیک بر روی منوی سامانه سیما«سامانه یکپارچه مدیریت خدمات الکترونیکی»

گام چهارم: کلیک بر روی بخش « درسهای موجود » و کلیک بر روی عنوان سیر مطالعاتی تابستان و پاییز 96

گام پنجم :انتخاب منوی سیر مطالعاتی تابستان و پاییز 96 در بخش درس های من و ورود به آزمون

داوطلب محترم دقت نمایید، برای ورود به مسابقه فقط یک بار نیاز به انجام این مراحل می باشد و در صورت مراجعه مجدد در مسابقه، باید به گزینه درس های من مراجعه نمایید.

هم اکنون می توانید وارد آزمون مرحله اول سیر مطالعاتی شوید

 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما