جمعه 7 ارديبهشت 1403  
(مهار تورم، رشد تولید)
پیام های حراستی
تخلیه تلفنی
تخلیه اطلاعات از طریق تماس
تماس تلفنی با اشخاص و گرفتن اطلاعات به صورت مستقیم از  آنها (تخلیه تلفنی)؛ در این روش از تخلیه‌ی اطلاعات، ابتدا پازلی  از اطلاعات تشکیل می گردد که گاهی برای تکمیل این پازل، سال ها زمان صرف می شود. این پازل شامل موارد ذیل می گردد:

1 ) موضوع؛
2 ) تعیین گروه ها و افراد مختلفی که ارزش سرمایه گذاری جهت تخلیه تلفنی را دارند؛
3 ) جمع آوری اطلاعات اولیه جهت تشکیل پازل اطلاعات؛
4 ) طرح سؤالات مختلف جهت پرسیدن از افرادی که مد نظر قرار می گیرند؛
5 ) رجوع به بایگانی دقیق شان، در خصوص موضوع و سابقه ی افراد؛
6 ) جمع آوری اطلاعات آشکار در خصوص موضوعی که از طریق رسانه های جمعی و نوشتاری در اختیار عموم جامعه قرار می گیرد؛                            
7 ) هدف قرار دادن مرکز اصلی اداری و ساختمانی و تشکیلاتی موضوع؛
8 ) بررسی اطلاعات موازی شامل اطلاعات اولیه و مقدماتی راجع به افراد هدف ، اطلاعات اولیه و مقدماتی راجع به موضوع و نوع درگیری فرد هدف با موضوع، پیدا کردن روش های اعتماد سازی ، پیدا کردن سرنخ ها؛
9 ) استفاده از روانشناسی ارتباطات جهت اخذ اطلاعات؛
10 ) بررسی تیپ و شخصیت افراد – مانند ترسو بودن یا نوع زبان و لهجه و...؛
11 ) ورود به بحث از طریق مهارت های ازپیش طراحی شده؛
12 ) استفاده از پوشش ها و عناوین اطمینان آور مثل نهاد ریاست جمهوری ، قوه قضائیه ، دیوان محاسبات و ... ؛
به عنوان مثال گاهی جهت رسیدن به شماره موبایل یک رئیس دستگاه اجرایی ، ابتدا کارمندان آن دستگاه و خانواده رئیس را شناسایی می کنند. مواردی اتفاق افتاده که شماره موبایل رئیس یک دستگاه اجرایی را از همسر راننده آن رئیس به بهانه های مختلف و با استفاده از ساده لوحی وی گرفته اند. مواردی مانند نیاز به تماس فوری با همسر شما، با این بهانه که موبایلش در دسترس نیست و نیاز به شماره موبایل رئیسش داریم و...

حراست موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما